Träffa karactärerna

32 1 0
                                    

På morgonen vaknar jag av babyn gråter jag sätter mig upp och tittar mig sömnigt omkring "förlåt om jag väckte dig" säger den blonda kvinnan hon sträcker fram sin hand "Molly heter jag och min baby heter Marielle" (eftersom Alexandra sa hans namn behöver han
inte säga sitt) "trevligt att träffas Molly" svarar jag artigt tillbaka "och Marielle" lägger jag till och jag ser att Molly ler.

Senare:

När jag går ut på gården sitter alla där barnen och vuxna dom sitter utsprida runt området med knivar vissa rättar till pålar eller hänger upp nya burkar. En flicka hon med svart axel långt hår sitter med Marielle i famnen hon har bandage runt ena foten och det verkar vara därför hon inte arbetar. Jag går fram till henne "hej vad heter du" frågar jag "krista"  (13) svarar  hon blygt hon har svarta skina jeans svart kofta vit magtröja och halsband och armband med nitar och kedjor på händerna har hon bandage och hennes sko är svarta och höga med chilklack (hon har väl bara på en fot för hon hade ju bandage) jag nickar och fortsätter vidare nästa mål är den svart hårige pojken han körde precis kniven igenom skallen på en zombie när jag ställer mig bakom honom. "Hej" säger jag snabbt för att han ska veta att jag är här han vänder sig om och nickar "hej". "Vad heter du fortsätter jag" han sätter kniven i bältet och vänder sig om till mig han tittar på mig och säger sen "Ben" (16) och det här är min hund Sims (3) han har blå hoodie med vita kanter och jeans på huvudet har han goggles (steampunk?) i bältet har han skruvmejslar och skyfnucklar i olika storlekar när jag fortsätter kommer jag till den rödhåriga "vad heter du" frågar jag "Ossian"(16) han har slitna jeans, röd T-shirt, en jacka med fake päls, en mössa med spännen och fake päls och ett bandage runt vänstra benet gör att han inte kan springa så fort. jag går vidare till en pojke med blont hår och den unga med brunt jag ställer mig bredvid dom den äldre pojken fattar och säger "Markus (17) och min lillebror heter Liam (5)". Markus har blont hår och blåa ögon med Jean och en T-shirt med trycket av en hund han har även ett halsband med en hund och en keps med hund tass  på avtryck. Liam har mjukisbyxor och en blå lång ärmadtröja han har även glasögon, bruna ögon och brunt axel långt hår. Nästa är den brunhåriga flickan hon svarar min fråga och säger "Eleonora"(18) hon har en grå mössa, jeans shorts, jeans jacka, massor av armband som rasslar när hon rör sig och över benet finns en tatuering som liknar ett tiger huvud hennes skor är höga med leopard mönster När jag har gått förbi Eleonora kommer jag till en flicka  med flätorna  hon tittar blyg på mig men säger "Rakel"(13)(krista är hennes tvilling) hon har ett vitt linne med en diamant, rosa kjol,höga ljusa strumpor, och vita skor. Sen har vi Sandy (16) hoodie, jeans, och ett halsband med en yxa på.(orkar inte för klara så noga hur hon såg ut)

Zombie-zombieWhere stories live. Discover now