D I A R Y 3

58 2 0
                                    

Waktu rehat..

19.sep.2015.

Arrggh ..diary td hahahaha crush aku kiss kat pipi..oh my god i cant believe this...okey tu je my nak bg tau

By clara park

"clara kau tak giy rehat ke?"jungkook menanya aku."emm kejap lagi,aku dah nak siap ni."aku menyimpan diary aku didalam beg.

"Okey kajja,kita giy jumpe jimin dulu."aku memegang tangan jungkok."apa yang kau selalu tulis kat dalam diary kau?"aku memandang jungkook.

"Rahsia!dah namanya diary mana boleh bgtau."jungkook hanya tersengih."jungkook,korang memang popular eak?"banyak mata yang memandang kearah aku dan jungkook sekarang ni.

"Boleh dikatakan begitu,ni pun sebab aku handsome"jungkook ketawa
"Yelah tu."jungkook memeluk bahu ku.

방탄소년단.

"Dah sampai"jungkook membuka pintu bilik tersebut.mulut aku ternganga."tak sangka aku ada bilik mcm nie kat sekolah"aku menerokai bilik tersebut.

"Tak lama sampai"aku memandang kearah suara tersebut."baru je,jimin oppa mana?"dia menghulur setin air cocacola"nah ambik ni,jimin hyung ada kat padang sekejap lagi datang lah tu"dia duduk atas sofa.aku hanya berdiri sahaja.

"V hyung,mana air tin cocacola kookie?"jungkook keluar dari dapur bilik tersebut.mesti korang peningkan meh sini aku terangkan,bilik ni mcm rumah,kalau dah mcm rumah memang semua ada,cm dapur,bilik,tempat belajar,tempat lepak,hah lagi satu ada tempat bilik practice dance.selama ni aku tak tau ada tempat mcm ni kat sekolah ni,patutlah oppa jarang balik rumah.

"Dah habis kau mengelamun?"jimin memukul bahu aku."ish sakitlah,bila oppa sampai sini?"aku bertanya kepada jimin oppa."oppa sampai 1 tahun yang lepas!"ish dia nie aku tanya betul-betul loyar buruk pula.

"Owh patutlah muka berkedut,dah lama rupanya"aku menyakat dia semula..hahaha padan muka.Semua yang berada dibilik tersebut ketawa."budak ni sajakan."jimin mengunci kepala aku.

"Oppa sakitlah"aku memukul lengan nya yang ber"muscle"tu."tau pun sakit."jimin melepaskan aku.Aku terbatuk-batuk.

"Adik wat apa datang sini buat apa?"

"Owh adik dah ubah pikiran,adik nak change imej adik yang nerd kat sekolah jadi cantik"

"Ookey..jd jom kita shopping,kita tukarkan adik"

"Tak payah kot adik akan ajak so jun"

"So jun??hehe oppa nak ikut sekali boleh"jimin tersenyum

"Emm..okey..jumpa korang nanti okey"

"Kita pergi sekarang lah"jimin menarik tangan aku

"Sekolah mcm mana?"

"Alah chill lah nanti oppa bgtau pengetua"

"Okey kajja."

BTS dan aku keluar dari bilik tersebut dan berjalan keluar dari sekolah.so jun?dia tak datang hari jadi dia otw ke mall sendiri.seronok lah oppa dapat jumpa gan perempuan dia.aku?aku malu nak ckp dgn crush aku.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 26, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DIARYWhere stories live. Discover now