Era o zi călduroasă de vară în care,Elisa,o adolescență de 14 ani stătea plictisită în colțul ei,cu căștile în urechi,bântuind pe facebook.
Ea..era genul de fată, rușinoasă, cuminte,inteligentă,care prefera să stea retrasă în colțul ei. Mai nou,devenise "satanistă " pentru că se îmbrăca în negru și pentru că asculta rock.
Deodată, telefonul ei se aprinse,primise un mesaj de la un tânăr necunoscut. Părea să fie mai mare decât ea cu 2-3 ani..era un băiat frumos,ce e drept.-Oh,și ăsta cine o mai fii?
"Bună.
Ăă..bună..?
Ce faci?
Bine,tu?
Bine.
Ă, scuze,ne cunoaștem?
Nu.
Aha..și, ce vrei?
...
Cine ești?
Cineva.
Păi, cine?
Mă-ta.
Wow..ce vede cât de bine știi să vorbești cu o fată. ~Îi scrise ea ironică~"
-Fuck..ce nesimțit! Dacă are chef de caterincă să râdă pe seama altor persoane! Totuși.. era drăguț..
Mai târziu, Elisa îi povestise totul celei mai bune prietene ale ei, Amy.
"-OH,îți vine să crezi?! Câtă nesimțire!
-Da,da,cum zici tu. Totuși, îți place tipul,no? :>
-Ce?! Nu! Pentru mine e un străin!..unul care arată foarte bine..și chiar e drăguț..
-Te-ai îndrăgostit de un străin..
-OH..FUCK MY LIFE!! ASTA mai lipsea acum. Nana, eu plec să mă plimb și să-mi limpezesc puțin gândurile..
-Bine,Nana. Ai grijă.
-Pa.."
Elisa se plimbă prin parc toată ziua și, deși avea iubit,gândul îi zbura numai la acel băiat, care,a intrat pe neașteptate în viața ei. Era un străin, nu-l cunoștea..
Rațiunea ei:
"Cum să te îndrăgostești de un străin?! Cum?!! Poate e un violator în serie și nu stii.. "
Inima ei:
"No,scuze,dar nu aleg de cine să mă îndrăgostesc. Pur și simplu..se întâmplă.."
CITEȘTI
Iubirea Adevărată Se Naşte Din Simple Prietenii
RomanceAceastă carte este inspirată din viața reală. Atunci când, doi adolescenți se întâlnesc pentru prima dată, crezând că vor rămâne simpli prieteni,dar,cu timpul devenind mai mult decât prieteni.