YETER

81 1 0
                                    

kendimi okadar kötü hissediyorumki bazen neden bu dunyadayim diye kendime kiziyorum.Hayatimizin icine eden birsuru insan ve o insanlarla anlasmak icin cabaliyoruz yani zorundayiz.Guvenebilicegimiz neyimiz var umudumuz bitti hayatimiz sikildi neyimiz kaldi ? Ya soylesenize hayatta yasamak icin hic bir sebebiniz yok. ne seveniniz ne arkanizdan uzulcek birisi hayatta sadece kendin icin cabaliyosun ve gun gelecek cabalarimizin sonucu elimize tek tek dökülecek iste o an hayatin bittiginin sahidi olacagiz. Siz hic kendini oldurmek isteyen bir cocuga sahit oldunuzmu ? Eline bir avuc dolusu hap gecmisini karalamis geleceginden emin degil sadece o an ölmek istiyor derin bir uykuya dalip hayatini sonlandirmak ne kadar kotu bisey, hayatina son vermek istiyosun sirf sıkıldık diye. ya yasam neden bu kadar basit hayatina birisi giriyo seviyosun asik oluyosun ve ayriliyosun iste bu kadar basit oldu yeter lan hayatimizi sikmediginiz hangi konu kaldi . Okulmu lanet olsunki siktimin insanlarin bir araya toplandigi ergen muhabbetlerinin dondugu hayatin sadece girgir icin yasiyolar. Ulan bazen kendime diyorumki bunlar neden bu kadar mutlu hayatta arkasindan uzulcek hic biseyleri yokmu yok iste yok siktimin hayatinin kotu tarafi sadece bize dönüyo . Uyku bu kadar guzel biseyse ölüm tadindan yenmez gibi duruyo sanki , bu yuzden hep kendimi hayattan soyutladim. Bi taraf lanet olasi insanlar ve ben, benim dunyam bu sadece 2 ye ayriliyo ne sevenim nede sevebilecegim insan kaldi he okurken bu ask acisi cekiyo diyosunuzdur ask aptallarin isidir ben hayatin acisini cekiyorum sadece olmek uykuya dalmak uyanmamak istiyorum cokmu bisey istyorum ? Bi ara kendimi öldurmek istemistim evet öldurmek dusundum bogarak oldursem aci cekerim suda bogulsam oldugume sahit olurum aslinda donarak olmek bi firsat soguktan usuyosun gozun kapaniyo ve uyuya kaliyosun 2 saat sonra bitti oldugunu hissetmiyosun bitti herseyin o an bitti . Kendi kendime dusundum ayni ne olduysa yaziyorum kendimi hapla oldurmek istedim odaya gittim eczane dolabini actim elime 5-10 adete yakin hap aldim tek seferde yuttum ve sonradan uzandim kendime bu ise yaramaz dedim ve kalktim dolaptan sinir uyku agrikesici antideprasan haplarini topladim bi avuc dolusu elime aldim ve bi yandan aglarken bir yandan guluyorum o an kendini baska hissediyosun ve bir avuc hapi yuttum kendi yatagima dogru uzandim ve sadece aklimdan şu geciyo haplar mideme inicek ve yokum bitti hayatim sonlandi. Kendi kendime agliyorum hastaneye gitmek istemiyorum cunku ben olmek istedim kimseye soylemedim ve uzandim yattim yaklasik 3-4 saat sonra uyandim annem basimda oglum diye beni durtuyo gozu dolmus ve uzuntulu , gozumu acamiyodum ayagi kalktim aynanin karsisina gectim gozumun alti sismis basim donuyo karnim agriyo ve bi andan gulmeye basladim ve yere dustum. Uyandigimda hastanedeyim ve basimda 18 yaslarinda bi hemsire o kadar guzeldiki basimda durunca kendimi bir garip hissettim ve gozlerimin icine bakarak NEDEN diye sordu o an dunyam sanki basima yikildi ben kendimi oldurmek istedim hayatimi bitirmek istedim ve gozlerim doldu gozlerim dolu bir sekilde "hayat bunu gerektiriyodu" cunku dedim. ve sustum doktor geldi ve dediki eger birazdaha fazla atmis olsaydin simdi burda degil morgda olucakttin dedi ve ardindan hadi gecmis olsun simdi daha iyisin nisa hemsirede 2 gundur seninle ilgilendi cobuk iyilestin dedi ve odadan cikti dolu gozlerimi silip sadece tesekkur edebildim. Annem odaya geldi o an dunyam durdu annem agliyo oglum niye boyle bisey yapiyosun dedi sustum basimi oksuyo sanki kalbini hissediyorum yuregimde carpiyodu. Ve dunyadan ozaman sevildigimi anladim simdi nemi oldu bi tarafta canim annem ve bi tarafta nisa hayatta bana en cok deger veren 2 kisi ve ben onlar icin yasiyorum.

Hayatimi SiktinizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin