annem

41 4 0
                                    

Sabah erken den kalkmistim yine bir hüzün vardı içimde . Birşeyler atistirdim pek keyfim yoktu . Babam " beraber gitmeye ne dersin " dedi. Ona başımı iki yana salliyarak hayır cevabını vardeikten sonra evden çıktım . Mezarlığa gelmiştim annemi de çok ozlemistim . Oda kimdi annemin mezarının yanında yeni bir mezar ve başında ağlayan bir genç. Yanına gittim " sende kimsin " dememle biraz irkildi gözlerini silerek bana döndüğünde "sanene " dedi . Gıcık bir tipe benziyordu . "sadece bir soru sordum bana bagiramassin "dedim . Çocuk yumuşamıştı " kusura bakma annemi yeni kaybettim uzgunlugumle biraz sınırlı davrandım sanırım " dedi bana dönerek . Bende biraz tuhaf olmuştum "önemli değil seni anlaya biliyorum" dedikten sonra . Biraz annemle dertlestim daha sonra çocuğun yanına gidip "beraber bireyle gitmeye ne" dersin diye sordum beni onaylayan bakışlarla bana bakınca kolundan tutup kaldırdım beraber sahile indik. Buraya çok yakındı.Bir banka oturup biraz sohbet ettik.Annesinin uzun zamandır hasta olduğunu ve bir gün okuldan eve geldiğinde annesinin hareketsiz bir şekilde yattığını anlattı .Ona seslendikten sonra cevap alamayınca  garip birşeyler olduğunu anladığını ve yanına gittiğinde öylece yattığını gördüğünü anlattı. Biraz kötü olmuştum tabi bende . Ona baktığımda yesil gözlerinden akan  1-2 damlayi farkettim. Ona sarildim biraz teselli etmeye çalıştım . Biraz işi olduğunu söyleyerek ayrıldı yanimdan.

Nerdesin senHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin