3 bulan selepas mereka berkahwin
"Chagi dah ready nak gi sekolah?"kata jimin. "Yeahh!! Kkajja!! I'm ready!!" Kata eunra sambil melompat.
Di sekolah.
"Hye minji" sapa eunra sambil melambaikan tangan."oh akhirnyaa awak dtg jugak dh tiga bulan tak jumpa!!" Kata minji sambil peluk eunra."hahaha maklum laa busy jaga suami btw chorong mana?"tanya eunra."chorong kat kantin jumpa suga jimin mana?!" Tanya minji. "Dengan geng dia laaa" kata eunra."dah la jom gi jumpa chorong" kata minji."kkajja!!" Kata eunra.
Mereka pun pergi berjumpa dengan Bts.
"Hai jungkook" sapa eunra. "Oh nuna anneyeong!" Kata jungkook."jimin mana?! Bukan dia dengan korang ke tadi kan?!" Risau eunra."oh hyung pergi tandas tadi" balas jungkook. "Kenapa xbagitau nuna?! " tanya eunra sambil goncangkan badan jungkook.sebenarnya sejak dua menjak nie eunra risau sangat dengan jimin."jungkook xtau mian nuna" kata jungkook. "Xpe jum gi cari jimin ajak bts sekali tau kita cari sama² palli!!"kata eunra dengan cemas..
Bts,eunra,minji dan chorong segera mencari jimin dan mereka berpecah Eunra mencari jimin di merata tempat dan dia ternampak jimin di rooftop.
"Oppa" panggil eunra."tsk..tsk mian eunra oppa banyak buat salah kat eunra" kata jimin sambil menangis."ekh? Apa oppa mengarut ni oppa xbuat apa² pun dekat eunra" kata eunra."oppa sayang eunra"kata jimin."eunra pun sayang oppa" kata eunra.lalu jimin memeluk eunra sambil menangis. Bts dan yang lain pun datang. "Hyung kat sini rupanya penat kitaorang cari" kata jungkook sambil termengah- mengah."sorry semua aku memang bodoh"kata jimin sambil terduduk."aish gwaenchana" kata mereka semua serentak.
DI kelas
"Oppa kenapa diam je ni selalunye oppa yang bising"kata eunra."hahaha rindu suara oppa ke?" Kata jimin. Eunra pandang muka jimin.muka jimin ditenung lama."chagi gwaenchana?!" Kata jimin."ah nae^^" kata eunra sambil tersenyum
Kringg!!
Waktu balik..
"Nak gi cafe x? Lagipun kat dorm xbuat apa²" tanya jungkook."aku on je" kata RM."kita ajak eunra dngn geng dia sekali laa" kata jimin. "Setuju"kata mereka serentak."jap aku call eunra" kata jimin
Handphone eunra pun berbunyi lagu *just one day*
"Yeobeoseyo?" Kata eunra.
"Chagi nak gi cafe x kalau nak kitaorang tunggu kat sana jee ajak minji dengan chorong sekali tau" kata jimin.
"Oh ne kitaorang pergi anneyeong!!" Kata eunra
"Anneyeong chagi" kata jiminDi cafe
"Anneyeong" kata eunra,minji dan chorong serentak."ahhh anneyeong" kata bts serentak."chagi duduk sini" panggil suga,jimin,dan Jin serentak.lalu eunra dan yg lain ambil tempat duduk di sebelah namchingu mereka."dah order ke?!" Tanya minji. "Dah" kata jin. Selesai minum mereka yg lain pulang ke rumah masing² .
Jimin dan eunra pulang ke rumah mereka.
"Oppa gi laa mandi dulu" kata eunra
"Jom mandi sekali *smirk* " kata jimin
"Ekh gedik laa oppa nie"kata eunra
"Ye laa oppa gedik dah laa oppa nak mandi" kata jimin lalu menghempas pintu bilik air. Eunra rasa serba salah dengan kata²nye itu.(Jimin P.O.V)
Dah selesai mandi aku terus keluar dari bilik mandi dan ternampak eunra.
End pov
"Mianhae oppa" kata eunra."hmm..selamat laaa oppa punya chagi ni cantik" kata jimin sambil cubit pipi eunra."gumawo hahah *blushing*" kata eunra."eunra oppa nak tanya boleh?" Kata jimin."tanya lah" kata eunra sambil main rambut jimin."kalau oppa mati eunra sedih x?"Kata jimin dengan muka xbersalah."kenapa oppa tanya camtu?!" Marah eunra."saje oppa tanya" kata jimin
Apa akan terjadi pada diorang nanti kan sambungan di PT.7
Vote and comment
Thank you readers♥
YOU ARE READING
My Love Eunra♥?! [malay] [jimin] (complete)
FanfictionAuthor Note sorry kalau cite ni xbest ㅋㅋㅋㅋㅋ Ini First Time Saya Buat Story Watak♥ Park Jimin -Kingka Sekolah -Kawan Rapat Dengan Jungkook -Panas Baran,Hensem,Selalu Buli Org,Ketua Bts (Kingka Sekolah) Jungkook -Panas Baran,Hensem,Cool. -Amik Bera...