PT.5♥

236 14 0
                                    

Di Shopping Mall..

"Jimin" panggil eunra."ne?" Bls jimin."Tuh perempuan bodoh tu?" Marah eunra. Lalu jimin melihat ke arah yg ditunjuk eunra.rupanya CL. "Biarlah dia dh jom!" Kata jimin

"Jimin" panggil CL sambil berlari ke arah Jimin. "Kau nak apa?!" Tengking jimin."jangan laa marah" gedik CL. Jimin tarik tangan eunra dan blah dari situ

Rumah...

"Chagi" kata jimin. "Ne^^?" Balas eunra sambil tersenyum."oppa nak minta maaf pasal kat shopping mall tdi" kata jimin." Oppa xpelaa chagi x marah pun" balas eunra sambil tersenyum."gumawo^^" kata jimin."cheonma oppa" bls eunra. Lalu jimin pun menghantar eunra balik.

Rumah eunra

"Anneyeonghaseyo eomma eunra dh balik ni" sapa eunra."ahhh!! Eunra bogoshipeo"bls ms.park "mwo?! Hahaha ape laa eomma ni" kata eunra.lalu naik ke atas dan mandi

Keesokan harinya.. *di sekolah*

"Hai eunra" sapa C/M. "Hai" bls eunra. Pastu bts pun dtg dan pada msa tu eunra nampak jimin takde."chop! Mana jimin?!" Tanya eunra. "Oh gi jumpa hyuna,hyuna tarik tangan dia tdi bwk gi blkg sekolah kau gi laa tngk diorang" balas jungkook panjang. "Okay aku gi tngk korang tunggu sini jap yee?" Kata eunra "okay" balas mereka serentak.

Blkg sklh...

Eunra ternampak jimin dan hyuna berkiss and berpeluk dan nampaknyee jimin pun suka akn ciuman itu. Eunra menangis dan berlari ke arah bts dan C/M. Jimin ternampak lalu menampar CL. Eunra berlari ke arah jungkook a.k.a saeng dia lalu memeluk jungkook untuk meredakan tangisan nyee. "Kenapa ni?! Apa hyung buat kat nuna?!" Tanya jungkook."hyung tsk..tsk.. jungkook cium hyuna!".gagap eunra." Mwo?! Jungkook rasa ni bukan salah hyung ni mesti salah Minat tonggek tu! Bts jom gi jumpa minah bodoh tu" marah jungkook. "Jom" jwb mereka serentak. Lalu mereka pergi jumpa CL bodoh tu!

"Hoi" jerit jungkook kat CL." apa dia?! Oh aku tau kenapa kau dtg jumpa aku sebab aku kiss jimin kan? Hahaha mesti eunra tu bgitau kan?!" Kata CL. "Bodoh" kata Jungkook. Dia terus tumbuk muka CL sepuas hatinya.

(Jimin&Eunra POV)

"Chagi" kata jimin. "Tsk...tsk..awak nak apa?! Saya benci awak pergi dari sini"marah eunra sambil menangis "tu bukan salah oppa hyuna yg tarik tangan oppa dia ckp dia nak ckp sesuatu pastu dia tarik tangan oppa dan kiss oppa" kata jimin dengan muka kecewa." Oh okay pastu kenapa awak layan je dia selalunya awak yg tumbuk or tampar dia?! Kenapa?!" Kata eunra."okay oppa salah maafkan oppa" kata jimin lalu menangis. "Dah laa saya maafkan awak janji xbuat lagi tau,lupakan!!"kata eunra. Lalu bts dngn C/M pun dtg sambil tersenyum kerana melihat dorang baik semula.

( 5/3/2015) eunra dan jimin pun berkahwin pada tarikh tersebut ..

To be continued..

Nanti bersambung lagi tau
Sorry tau sebab lambat update
Tunggu part.6
Vote and comment readers♥

My Love Eunra♥?! [malay] [jimin] (complete)Where stories live. Discover now