.#1#

21.9K 257 23
                                    

Ma scol buimac alertat de cainii mei un labrador gold plin de viata pe nume Spike si un hasky alb cu ochii albastri pe nume Bolt. .

# Hei baiete de ce ma scoli asa de brusc.

Apoi fara sa.mi dau seama ma uit la ceas si vad ca este 12.30 .

#Aoleu caine prost nu puteai sa ma scoli mai devreme...

Ma dau repede jos din pat imi pun tricoul de ieri si niste jinsi noi + perechea mea preferata de ghiete.

Cu toate ca era noul an de facultate de ce na.s fi intarziat...ador cand inrtu pe la jumatea orei si toate fetele se intorc cu privirile la mine si ma urmares pana ajung in banca rotindu.si cate un creion in gura.

Logic ajung exact cum va.m spus ...pe la jumatea orei ,profesoara facandu.mi un semn suptil pe sub ochelari,de a trece in banca......fetela logic ca se uita....
Insa cand ma uit la fiecare una dintre ele tot scria si nu se uita la mine....

Langa ea era un loc liber asa ca am ales sa merg langa ea .

#Hey ...ii zic eu usor confuz...
Se uita la mine un momeent imi intinde scaunul insa tot nu ma saluta.

De obicei toate cele noi ma saluta topindu.se in ohii mei albastrii si in parul meu de un saten intunecat

#Ok ... tot ii zic eu ,si mai confuz.
Inainte sa termin cursul ma aplec sa.mi bag laptopul in ghiazdan dar cand ma ridic ea a disparut in multimea de fete care se imbulzeau spre iesire.

Daca as putea sa o...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum