#10#

6.6K 136 1
                                    

Dupa ce Carla a plecat furioasa mi.am continuat drumul putin frustrat de vorbele amare ale prea bunei mele prietene.

@ Heii...Cristian
Imi intorc fata spre iesirea din scoala si o vad pe Alessis cu cei doi caini ai mei.
# Cum naiba tu parca ai venit cu mine!
@ Da dar au fugit ...
# Doamne cred ca am uitat masina de tuns iarba langa gard.
@ Ok ...hai sa.i ducem

Ahungem in fata casei si o masina rosie cunoscuta...
&Heeeiii, Criiistiaaaaann....
Imi indrept fata catre masina aceea si vad o blondina intr.o rochie destul de disponibila,alba din latex cu o vesta din piele rosie cu niste ochelari destul de mari...
# O doamne...
@ Cine este ?
# Nimeni dute in casa vin imediat

Alessis se duce in casa insa se mai uita o data in urma chemandu.l pe Bolt si uitandu.se cu coada ochiului la noi ...

& Ce este scumpule nu.ti mai amintesti de mn
# Taci , Marsha....ini aminstesc doar ai vrea sa uit ce mi.ai facut , ca mai lasata sa fac 1 puscarie ...pt ca tot tu mai lasat cu datorii la idiotii aia din Los Angeles . ..
& O si eu inca te mai iubesc...
# Da sigur...de ce ai venit
& Eram digura ca nu te.ai mutat ,hmmm...dar cine.i tipa,e draguta ...
# De ce ai venit!!!
& Hai ,mai Cristian nu poate veni omul din pricina vechiurilor vremurii.....ok ....,am nevoie de niste bani si tu esti singurul ca re poate face asta sii....
# Siii.....
& Trebuie sa vi cu mine la un casino, si sa te prefaci ca esti iubitul meu...
# Ooo....nuuu ,nu ma mai incurc cu tine
& O sa ma ajuti tu intr.un final , ok daca te razgandesti sa sti ca ma.m mutat la doua strazi de scoala ta.

In final blonda ingamfata pleaca,era o fosta iubita daca se poate spune asa care ma bagat numai in belele.... In fine acum trebuia sa intru sa.i dau si celeilalte niste explicatii.

Daca as putea sa o...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum