Ajung in sala de clasa acolo unde ca de fiecare data ma asez in ultima banca.
Desigur vine si frumusica...
%dupa o ora%
Mi s.a parut ciudat ora asta nu a venit .
Am aflat si cum o cheama(Alessis Brown) este fiica fostului politist.In drum spre casa o zaresc pe o strada alaturata ,stand in ploaie pe o piatra ,neavand nici macar geaca.
Optesc masina ma dau jos si ma duc spre ea.
#Heyyy...ii zic cu o voce miloasa...ce faci aici
Ea continua sa planga fara a spune nimik tragandu.mi o privire care ma facut sa ma cutremur.
Ce e drept era o ploaie destul cam furtunoasa.
Am urcat.o in masina si am mers repede spre casa.Ajungand...am loat.o in vraye si am urcat.o sus la etaj si am pus.o pe canapea aprinzand semineul cu un chibrit...
Alessis incetase a plange insa suspina de parca vroia sa.si inghita sufletul...
Ma.m dus in baie si am cautat prin hainele mai vechi ale mele unde am gasit un trening cam pe masura ei...
I la.m pus in mana si ia.m facut semn spre baie aprinzandu.i lumina.Mi.a facut un semn suptil din cap in semn ca.mi multumeste .
Cand a iesit din baie , s.a asezat comod pe canapeaua din piele de langa semineu .#Vrei un ceai ?...
Mi.a facut un semn din cap raspunzand afirmativ.
Peste cateva minute cand am adus ceaiurile ... era intinsa si dormea
Am lasat bauturile pe masa si am invelit.o uitandu.ma speriat la ea...Niciodata nu facusem ceva pentru o fata ...nici macar de a da o ciocolate sau asa ceva...