Pentru a construi o bomba atomica in primul rand aveti nevoie de plutoniu.
Pentru a procura plutoniul nu trebuie sa va duceti pe planeta Pluton, cum unii dintre voi credeau... e deajuns sa te duci la o centrala nucleara parasita, de exemplu cea de la Cernobal si sa cumperi de la unu din vanzatorii ambulanti doua pachete de plutoniu la 20 RON/Kg. Ai grija sa nu te prosteasca! Stii cum e la piata... ceri 3,5 Kg, iti pun 4 si te intreaba „Ce facem lasam asa??"Acum ca ai plutoniul, impacheteaza-l cu grija, ia o sfoara pe care o vei baga pe jumatate in pachet: si asa ai obtinut fitilul! Deseneaza pe spate un craniu cu doua oase incrucisate si sub el scrie asa: „Atentie! Nu lasati la indemana copiilor sub 7 ani, prezinta fragmente mici care pot fi inghitite, consultati medicul inainte de utilizare!"
Bomba atomica este gata! Acum Zero iti va explica metodele de utilizare.
N.B. - E bine pentru inceput sa faci niste aruncari de proba. Cel mai indicat ar fi pe o insula din Pacific pentru a nu-ti face probleme cu cine nu trebuie...iar in ocean cum sunt numai pesti, pot sa zica ei ce vor, is doar niste pesti... ma tem ca un delfin sau o meduza au relatii pe la primarie ca Zorro.
1. Alege statul pe care vrei sa il ataci.
2. Trimite un e-mail ministrului de externe al statului ales cum ca ii declari razboi. Trebuie sa fii foarte convingator! Foloseste un motiv gen: „Am aflat identitatea amantei tale si sunt pregatit sa ii spun lu' nevasta-ta."
3. Odata intrat in razboi, esti ca si invingator! Defapt in razboi totul e legal, odata ce nu mai tii cont de Conventia de la Geneva, ONU ingenunchiaza iar cruciada ta impotriva infidelilor poate incepe! Sa nu uiti sa dai duma in public cum ca tu vrei sa exportezi democratia, in modul asta iti vei face cativa fani acasa.
4. Lansarea bombei este partea cea mai delicata dar si cea mai distractiva.
- Ajungi in apropierea granitei cu statul ales. Daca statul pe care vrei sa il ataci nu este invecinat cu statul tau, alege ca baza de lansare un alt stat limitrof si bine enervat!
Exemplu: Daca vrei sa ataci Franta, trebuie sa iti faci lansarea din Belgia (asta va evita si probleme pe viitor)
-Acum iti poti lansa bomba atomica de mana. Iti recomand sa faci o aruncare frumoasa la 45° in asa fel incat bomba sa ajunga la o distanta cat mai mare (cativa km). Asa vei avea timp si sa te departezi de ground zero. Daca fitilul e scurt, il poti inlocui cu un trabuc, asta iti va da si mai mult timp la dispozitie.
5. Bomba va trebui sa explodeze la scurt timp. Nu uita sa apleci capul si sa savurezi jocul de artificii.
Probleme tehnice si fuck
Bomba mea atomica nu explodeaza. Ce fac??
- Ai uitat sa aprinzi fitilul?
- Nu ataca statele inamice pe timp de ploaie.
- Apropie-te de ea folosind dispozitive de protectie. De obicei, prima oara trebuie sa deconectezi firul galben ca nu cumva sa fie inghitit de vreun copil de prin preajma.
Bomba mea atomica a explodat prea repede si acum sunt mort. Ce fac?
- dimensiunile fitilului conteaza (ca intotdeauna)
- e prima data cand lansezi? mai incearca, experienta e cea mai buna invatatoare
Bomba a explodat, dar a facut mai putina distrugere decat o petarda. Ce fac?
- Calitatea materialului utilizat este fundamentala. Sigur ai fost fraierit de vanzatorul din Cernobal, cred ca ti-a dat plutoniu saracit.
- Niciodata sa nu cumperi materiale „Made in China" sau „Made in Kazakhstan"
Daca ma ataca Statele Unite. Ce fac?
- asigura-te ca numele tau nu e de origine araba. Il poti contacta pe Osama BinLaden pentru sfaturi.