De ce te prefaci ca-ti pasa?
Adica ce ai de castigat daca o faci?
Pana la urma acum 3-4 luni nu aveai ce vorbi cu mine si acum imi zici ca-ti pasa si te preocupa viata mea...
Ce dragut... Si pana la urma cat ti-a pasat? 3 zile...
Dar oricum, vezi-ti de viata ta, ca na, eu sunt o copila care nu e constienta de ce e bine si ce e rau, cel putin prin ochii tai...
Dar de ce dracu nu ma lasi in lumea mea fericita decat sa-mi strici tot...
Adica daca ma cert cu tine azi e ca si cum mi-as pierde buna dispozitie pentru o luna...
Da oricum... Ce mai conteaza... Mai bine zis "pentru cine mai conteaza"? Ca pentru mine nu...
Nu mai conteaza Nici ce fac, Nici ce faci, Nici ce se intampla, NIMIC! Nu mai am motive sa mi pese...
Da oricum, sper ca intr-o zi sa gasesti o fata care sa te adore cum o face copila pe care o ignori, care a iesit afara la 2 dimineata doar ca sa te vada, dar tie ti-a fost prea lene sa iesi la geam...
In fine, deja m-am plictisit sa stau si sa ma gandesc la tine, adica n-am motive.... Nu faci alt ceva decat sa ma distrugi incet si sigur si parca iti place, dar intrebarea mea ramane "De ce?"... Sper ca intr-o zi sa si primesc cate un raspuns sincer la FIECARE intrebare pe care am incercat sa ti-o pun, pentru ca le merit...
Si sti care e problema? Incerc sa ma conving ca te urasc si ca esti cel mai prost om din lume, dar nu pot... Nu stiu ce ai tu special, dar de un an si jumatate inca nu m-am plictisit de acest CEVA...
De ce dracu tu esti asa special? Tu care uneori ma ignori si alte ori...