Baietii

11 1 0
                                    

Eu chiar nu inteleg... Cat de greu e pentru un baiat sa inteleaga ca noi niciodata nu-i vom spune ce vrem.. Noi vom astepta ca el sa inteleaga ce avem nevoie, ce gandim, smitim, sa ne stie asteptarile, nevoile, fara sa spunem nimic... Chiar asa greu va e sa ne acordati macar 5 minute pe zi? Daca in loc sa aprobati tot ce spunem noi si sa ne faceti nebune si instabil din orice si ne-ati acorda, fucking 5 minute in care sa ne intrebati "Cum a fost ziua ta?", dar sincer, nu la modul trebuia sa fac asta. Poate asa ati descoperii ca suntem niste fiinte dornice de atentie si afectiune, dar sincere. "Te iubesc" nu are nicio valuare daca e spus din obisnuinta... Ia-o i brate, pup-o pe frunte si apreciaza timpul pe care l-a acordat machiajului si alegerii hainelor, o vei face cea mai fericita, in plus, nu le alege doar pentru ea. 25% le alege pentru ea, 25% le alege pentru toate celelalte persoane care o critica din orice( sa fi seriosi, oricat am incerca tot ne pasa de parerea celor din jur, altfel am iesi dezbracati) si restul, o face pentru tine! Pentru a o remarca tu, pentru a nu-ti fi rusine cu ea, pentru a fi sigura ca nu te pierde, sunt ore intregi pierdute zilnic pentru tine si tu nu esti capabil sa acorzi 2 minute aprecierii acestor lucruri...

Oricum, stiu ca nu am zis nimic nou, dar totusi, daca ca fata simti toate aceste lucruri ai doua variante: ori gasesti pe altcineva care sa aprecieze toate acestea( bine, asta daca el nu merita efortul sau daca nu vrei tu sa ti pierzi timpul), ori incerci sa-i explici, trateaza-l ca pe cel mai bun prieten pentru o jumatate de ora si explica-i tot ce ai pe suflet si daca nu schimba nimic in comportament cred ca era mai buna prima varianta...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 10, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ElUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum