DİNLEYEN ACI ¤BÖLÜM 2¤

16 3 0
                                    

Öncelikle beklettiğim için üzgünüm .İlk bölüm ana karakter kızlarımızdan biri olan Beniz 'in ağzındandı.Bu bölüm ise asıl ana karakterimiz olan Tuana dan yazıldı.Bundan sonraki bölümler Tuana 'nın ağzından olacak ama tabiki ara bölümler diğer karakterlerden olacak.

Multimedya da Tuana.

"Lan bana bak deli etme beni.Ne demek sadece eğlenmek istedim!Sizin eğlence anlayışınızın içine edeyim!"Kendimi sankinleştiremiyorum.Gece gece arayıp saçma sapan konuştuklarında sarhoş olduklarını anlamalıydım.
Babama çaktırmadan çıkıcam diye dört takla attım resmen.
"Kanka bak gerçekten kötü bir şey yapmadık ya "Beniz'in söylediklerini kulak ardı ettim çünkü kızlara doğru "Yalnız iyi çocuklar vardı"dediğini duymuştum.Ona doğru dönüp yükses sesle "Duydum!"dedim.
"Taamam,ben sustum"ağzına fermuar çekiyormuş gibi yaptı.İnsanı deli ediyorlardı.Daha onlara atıcağım fırça bitmedi,nasıl olsa bu gece burda kalıcam.

DÜN GECE

Telefonumun sesiyle yavaşça gözlerimi açtım her zamanki gibi uyuyamamıştım zaten.
Telefonumun ekranında' Kıçı kırık' yazısı görünce hemen toparlandım gecenin 2 sinde aramazlardı kızlar, kötü bir sorun olmalıydı.
"Efendim "dedim telaşla.
"Tuaaanaaa,kaankaaa."neler oluyordu.
"Noluyo lan,ne diyosun"
"Bizi gelip alsana"Ne? "Nerdesiniz olum siz?"iyice telaşlanmıştım sesi bir değişikti.Mal gibi sanki ,ama Berre normalde de öyle olduğu için tam olarak ne olduğunu çözemedim.
"Biz.. biz.. şeydeyiz .. şeyde..söylüyorum kızlar!"neyi söyleyemiyordu!Kızlardan onaylamayan sesler geldiğini duyduğumda yatağımdan hızlıca kalkarak dolabıma ilerledim.Telefonumu sağ omzumla kulağımın arasına sıkıştırarak siyah pantalonumu giydim.Tşörtümün üstüne deri ceketimi aldım ve botlarımı ayaklarıma geçirdim.Bu arada
"Söyle ulan!"diyerek sessizce tıslamayı da unutmamıştım.Sinir katsayılarımı zorluyorlardı.
"Bardayız"dediğinde ilk önce ufak çaplı bir şok geçirdim daha sonra yüksek voltajlı "Nerdesiniz?Geberttirmeyin bana kendinizi!Hangi bar,nerde?Berre!cevap ver bana!" Bir bağırış gerçekleştirdim.Aşşağıda hareketlenme olduğunu duyduğum an kendimi pencereden aşşağı attım.Odamın ışığı yanmıştı lanet olsun babam oda da olmadığımı gördüğünde ağzıma edecek.Allah'ım nolur babam olmasın nolur..
"Huuhuu"diye garip bir ses duyduğumda odamın penceresine doğru baktım.Bu ses babamın sesi değil sevgilisi Yasemin'in sesiydi.Lanet karı !"Nerdesin şekerimm" bununla uğraşamayacağım.Kızların yanına gitmem gerek .Yavaşça ayağa kalktım ve hızlıca arabaya koştum.17 yaşındaydım ehliyetim yoktu ama araba sürmeyi biliyordum.
Arabayı çalıştırdım ve bizim siteden hızlı bir şekilde çıktım."Adresi ver bana Berre"dedim sakince başım ağrımaya başlamıştı."Neyin adresiiiiniii vereyim böcüğümm"bu kızın ciyaklaması beni öldürüyordu."Bağırma lan başım ağrıyo Günce ye söyle mesaj atsın bana" içlerinde sarhoş olmayan biri varsa o da Günce dir. Eniştemiz yanında olmazsa içmesine izin vermiyordu.Bence gayet iyi bir sevgiliydi ama ben öyle beni kısıtlayacak yok o etek giyilmez ki bunu demez zaten.Yok efendim benim haberim olmadan bir yere gidemezsin,yok neymiş erkeklerle konuşmak yok falan ben öyle şeylere gelemem aga.Mesaj sesiyle düşüncelerimi bıraktım.Ara ara yola bakarak mesajı okudum.Burayı biliyorum,Oktay abilerin mekanı değil mi? Allah'ın salağı Berre ,eski sevgilisinin abisinin mekanına gidip bir de sarhoş mu olmuş.Barın önüne geldiğim de arabadan resmen uçarak indim. Tam içeri girecekken korumalar önüme geçti ah hadi ama alın beni içeri ."İçeri giremezsiniz "
"Neden?"
"Emir beyin kesin emri var"ulan Emir! Zamanında iki yumruk attık diye hemen şeyapmış ya.
"Çağırın Emir beyinizi buraya"ilk önce birbirlerine baktılar daha sonra biri eline telefonu yapıp bir şeylerle uğraştı ve bana dönüp
"Oktay bey izin verdi buyrun " açılan yerden kendimi içeri attım.Göt korkusu tabi barın sahibi Emir olmayınca bazı şeyler sadece geçici bir süre oluyor.Bizimkileri gördüğüm anda kalabalık dans pistini yararak yanlarına ulaştım.Ben utangaç bir kızım ve şuan kızarmasam da kanın yüzüme hücum ettiğini hissedebiliyordum.Hepsi kendinden geçmiş gibiydi .Neydi Allah'ım günahım!
T

ek tek hepsini kaldırdım. Ulan gerizekalılar me halt yemeye geldiniz bara!
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Günce,Berre ve Beniz şuan üçünü de bahçe hortumuyla ıslıyorum.Berre ve Beniz'i ayıltmak için,Günce'yi de cezalandırmak için. Bana az çektirmemişlerdi ilk içtiğimde, piçlik değil mi?Ben de yapacam! Üstelik bu beyin yoksunu varlık Günce ,enişteyi arayıp onları almasını istemişti.'Ararsa arasın sana ne oluyor kızım!Sevgilini değil de tüpçü Şükrü amcayı mı arasın?'demiyicem çünkü kavga ettiklerinde sanki hepsi sevgilisi ölmüş gibi evde ağıt yakıyorlardı ve gerçekten katlanılmaz bir durumdu.Ayrıca zaten aramızda sevgilisi olan sadece Günce'ydi.Geri kalan biz üç sap farklı kafadanız.Berre'Ay artık evlensem de kurtulsam şu iğrenç yaşamdan'.Beniz'erkek olsun, benim olsun'bu güne kadar bir sürü kişiyle çıkmışlığı doğrudur.Ve ben'Bekarlık sultanlık hacı'.
Kızların çığlıklarının artmasıyla hortumu onlardan çektim ve dişleri vururken beni öldürecekmiş gibi bakan gözlerinden anladığım kadarıyla fazla dalmışım.Onlardan önce koşarak bahçeden eve girdim.Hemen üst kattaki odalardan birinin içine girip kapıyı arkamdan kitledim ya da her an başımdan aşşağı bir kova suyla ıslanarak uyanmamak için kapıyı kitledim desem daha uygun olur herhalde.Kendimi yatağa attım. Okul için kalkmamıza iki buçuk saat vardı. "Allah'ım en kötü günümüz böyle olsun,amin!"diyerek kendimi uykuya bıraktım.

Yazım hataları varsa affola.
EBRAYDN

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DİNMEYEN ACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin