Liam's POV
Pořád jsem na Katie musel myslet..
Z mého myšlení mě vytrhlo vyzvánění mého telefonu. Andy. "Ahoj co potřebuješ?" řekl jsem do telefonu a čekal co řekne. (Liam je vyznačen tučně a Andy kurzívou)
"Liame, potřebuju s tebou mluvit..nutně."Počkej kde jsi?"
Liame, potřebuju se s tebou sejít za 10 minut za školou"
"Budu tam" řekl jsem a zavěsil. Co se mohlo stát?
o 10 minut později
Stál jsem na místě kde jsme se vždycky scházeli. Byl jsem opřený o zídku a čekal na ni.
Když jsem ji uviděl, rozešel jsem se k ní. Ona ke mě přišla a bez jakéhokoliv pozdravu mě políbila. Polibky jsem jí oplácel.Moje ruce jsem přesunul na její boky a jemně jí hladil a ona si mě přitáhla za zátylek.
Oba jsme se po chvilce odtáhli na nedostatek kyslíku.
"Co se stalo,Andy? Proč jsi volala?" řekl jsem jí a podíval se na ní ustaraně.
Ona jen povzdychla.
"Nech to teď být" řekla a pousmála se.
Přitáhl jsem si jí za pas a začal jí líbat. Nevím jak dlouho jsme se líbali ale po chvíli jsem uslyšel zakašlání. Ztuhl jsem.
Katie's POV (o pár minut dříve)
Bylo pár minut do zvonění, tak jsem začala uklízet figuríny a pomůcky.
Zazvonilo a já jsem šla ke skřínce.
"Katie!" uslyšela jsem svoje jméno a otočila se.
Stál tam Harry a usmíval se. Usmála jsem se zpátky. Došel ke mě."Katie,budu tu pár dní,nechceš hodit domů?" usmál se. Zase. Ten jeho úsměv..ty ďolíčky..aawww.!
"Jasně proč ne" usmála jsem se. Hodila jsem si věci do skřínky a zamířila to k Harrymu.
Rozhodli jsme se, že půjdeme zadem,jelikož tam měl auto.
Celou cestu jsme si povídali a smáli se spolu. Je to fajn kluk.
Zastavila jsem se, když jsem uviděla Liama s..Andy?
Cože?!
Harry's POV
Katie se zastavila. Stál tam Liam a nějaká holka s hnědými vlasy.
Oba se od sebe odtrhli a poté se Liam otočil. Katie stála jen s otevřenou pusou.
Začala na ně křičet.
"Liame?! Andy?! Děláte si srandu? Vy spolu něco máte? Liame! Sakra,jsi můj nejlepší kamarád několik let. Andy a ty? Ty jsi moje kamarádka od školky. Jak jste mohli.." na konci se ji zlomil hlas. Začala brečet. Když jsem uslyšel její vzlyky, popošel jsem a objal ji. Ona se odtáhla a začala křičet znovu. Bouchala Liama do hrudi,dokud ji nezastavil. Chytil její ruce ale ona se vysmekla. Teď se pustil ke slovu Liam. " Katie, omlouvám se. Já neměl v plánu ti to říct a-" "Ne Liame dost." řekl jsem a vzal Katie za ruku a táhl ji k autu. Otočil jsem se a viděl jsem je tam jen tak stát.
Odemkl jsem auto a otevřel Katt dveře, Ona nasedla a zapoutala se.
"Katt,já-" odmlčel jsem se. Katie seděla se zrakem upřeným do předu a s rukama v klíně. Plakala.
Nechal jsem to být a nic neříkal. Nastartoval jsem a vyjel jsem z parkoviště.
V autě nastalo ticho. Po chvíli jsem zaslechl jak se Katie vrtí v křesle. Posadila se a podívala se na mě. Měla oteklé a celé červené oči.
"Harry zastav." řekla a já hned zastavil.
__________________________________________________________
AHOJ!
Omlouvám se že je kratší část a je přidaná po týdnu ale mám toho moc :)
Budu ráda za každé votes a komenty :3
Páá.
All the love.Kx
ČTEŠ
ROSES. /h.s
Fanfiction"Proč náš vždy opouštějí ti,které milujeme nejvíce?" šeptla jsem do ticha. "Já bych tě nikdy neopustil. Ale to by jsi mě musela milovat nejvíce." řekl,pokládajíc jeho teplou dlaň na mé stehno. "Nedokážu své srdce ovládat. Nikdo z nás." _____________...