2. Gemma , Rudy a Christian.

158 17 0
                                    

//

MELL

Konečne zazvonilo. Po štyridsiatich - piatich minútach konečne zvoní a to znamená že konečne ideme domov.

"Purpdrank!" zakričala som cez celú chodbu na Jerryho načo som od spolužiakov získala divné pohľady.

"Collins!" zakričal Jerry popritom ako si hádzal učebnice do skrinky no ani sa na mňa nepozrel.

"Som tu nie v tej skrinke!" zakričala som na ňho znova načo do mňa niekto drgol. Otočila som sa a za mnou stála naša spolužiačka. Štetka školy Rachel Patrisson.

"Musíš tak vrieskať krava?!" škaredo sa na mňa pozrela a pokrútila hlavou.

"Vylíž býkovi gule" povedal Jerry keď sa objavil za mnou.

"A nezabudni mu ich pekne oblízať jazykom." doplnila som Jerryho načo sa na mňa povýšenecky pozrela a odišla preč.

"To je ale kur.."

"Chcem ti niekoho predstaviť" nestihla som dopovedať pretože mi do reči skočil Jerry.

"Koho?" spýtala som a v tom pri nás prišla krásna hnedo-vláska. Áno , Gemma Styles a k tomu ešte nejaký dvaja chalani.

"Ahoj som Gemma.." ukázala prstom na seba. "Toto je Christian" ukázala na chlapca z čiernymi vlasmi a zlatým úsmevom "A toto je Rudy.." ukázala na druhého chlapca ktorý bol nižší než Christian. Vypadal že bol mexičan.

"Ahojte ja som Mellanie" predstavila som sa a usmiala som sa.

"Teší ma Mell" usmial sa Chrstian a už mi išiel pobozkať chrbát ruky keď ho Rudy odsunul.

"Si stoopid Chris! " škaredo sa naňho pozrel a z úsmevom sa na mňa otočil. "Gusto en conocerlo." usmial sa a podal mi ruku?" Z nechápavým pohľadom som mu ruku podala tiež.

"To znamená *rád ťa spoznávam*" zasmial sa. Tiež som sa zasmiala a ruku dala znovu pozdĺž tela.

"Tak ideme?" spýtal sa Jerry.

"Kam?" nechápavo som sa spýtala a otočila sa smerom k nemu.

"Do Starbucks. Každý piatok tam chodíme ty tupelo" povedala a ja som si rukou pleskla do čela. Skoro som zabudla. Dnes je piatok.

"Aha , jasné! Tak poďme" zasmiala som sa a spoločne sme vykročili smerom do Starbucks.

//

In Starbucks

"To nemyslíš vážne!" smiala som sa tak na Christianovej historke že mi až po brade tiekla káva.

"Tak sa mi šmyklo že som vyletel a rovno som padol na tú pani" smial sa aj on keď nato spomínal. Takisto sa smial aj Rudy ktorý bol toho svedkom , Jerry a aj Gemma ktorá kávu rozliala po celom stole.

Zrazu mi pípla sms.

Harold; Ahoj , už sme prišli. :) Kde si?

Prekvapene som sa pozrela na správu. Prečo sa pýta kde som?

"Kto ti píše?" spýtala sa Gemma a nakukla mi do mobilu.

"Harry" odpovedala som a ona sa zamračila.

"Môj brat sa volá Harry... a ozaj keď už spomíname Harryho tak cez veľké prázdniny príde domov" povedala a nadšene sa usmiala. Ou , vážne bude v dome vedľa môjho domu sám Harry Styles?...Nie, prosím.

"To je fantastické" falošne som sa usmiala na Gemmu, ktorý len pokrčila ramenami a zachichotala sa.

Mell; Som v Starbucks. S Gemmou Styles ..a s dalšími kamarátmi.

Harold; S Gemmou?! Povedala mi že je doma!

Hneď mi aj prišla odpoveď nad ktorou som sa zamračila.

Mell; Čože??

Harold; Uhm.. chcel som povedať..

Harold; že som si myslel že si doma..

Mell; Ehm...dobre. Musím ísť. Maj sa.

Harold; Mellie .. počkaj..

Harold; Mellie?

Ignorovala som pípanie mobilu a započula sa do ďalšej Christianovej historky.

.

.

Ahojte! wohooo druhá časť za deň ! :3 snáď sa vám to páči. Nebude to iba texting ale aj normálny príbeh :)) mame tu zasa nové postavy . Christian Delgrosso a Rudy Mancuso ♥ + Gemma ♥ na obrázku je Christian a Rudy :3 Rudy je ten v tej rozopnutej košele 3:) :DDDD

čo hovoríte na časť?

VOTES - COMMENTS

Torri ♥





Headlines. (h.s)Where stories live. Discover now