"Tak my už pôjdeme našou cestou" povedal Christian keď sme sa pomalým krokom blížili k naším domovom.
"Dobre , snáď sa ešte uvidíme. Ahojte" povedala som a objala ich. Gemma urobila to isté a Jerry si s nimi dal nejaký čudný pozdrav.
Prešli sme ďalší kúsok keď sme sa blížili k Jerryvmu domu.
"Majte sa dámy" povedal Jerrs a obe nás objal okolo ramien.
"Napíš mi" stihla som mu ešte povedať skôr ako odišiel.Len sa usmial a prikývol.
"Tak keď už sme samé.." začala Gemma a ja som sa na ňu so spýtavým pohľadom otočila. " Mohla by si mi povedať kto je ten záhadný chlapec ktorý ti vypisoval každých päť sekúnd" usmiala sa a nahodila psie oči.
"Aghh Gemma" povzdychla som si. "Už som ti to predsa vravela.. Volá sa Harry .. Harry Cox .. je z Holmes a je spevák či čo to" povedala som a sklonila som hlavu.
"Počkať čože? .. Harry Cox z Holmes a spevák?" prekvapene sa opýtala.
"Áno" nechápavo som pokrútila hlavou. "Prečo?" v zápätí som sa spýtala.
"Ja...uhm nič..musím už ísť tam je môj dom" ani som ju nestihla objať a už jej nebolo. Nechápavo som sa pozrela na cestu ktorou išla a vydala sa domov.
Pomaly som kráčala a kopala do kamienkov keď som zrazu do niekoho silno vrazila.
"Preboha prepáč" zhíkla som a pozrela sa na dotyčného.
"To nič. V poriadku" usmial sa na mňa dotyčný. Pozrela som sa do jeho tváre a prekvapene som zamrkala očami.
"Niesi ty..."
"Áno som Justin Bieber , ale buď ticho prosím" zakryl mi rukou ústa a prosebne zašepkal. prikývla som a stále tam nehybne stála.
"Vidíš tie dievčatá tam vzadu?" spýtal sa , ukázal prstom za seba a ja som sa tam pozrela. Niekoľko kilometrov od nás stala skupinka dievčat ktorá držala v ruke mobili a z uplakanými tvárami sa pozerali všade okolo seba.
"Áno, vidím" pozrela som sa na ňho.
"Predstavujem ti moje fanúšičky ktoré ma už dobrých dvadsať minút naháňajú a nechcejú mi dať pokoj" povedal a sklonil si hlavu do dlaní.
"Aaa, Beliebers.." zasmiala som sa.
"Príde ti to smiešne?" povedal a tiež mu cukalo kútikmi úst. "Dva krát som stupil do obrovskej kaluže a k tomu ako grátis som sa zachytil o plot a roztrhol si tričko takže vypadám ako keby som vbehol do Bieleho domu kde ma dotrhali Obamovi psi!" povedala a ukázali mi všetky tie veci čo sa mu stali načo som sa začala nekontrolovateľne smiať.
"Fakt vtipné" pretočil očami ale tiež sa zasmial. "Ak ti to príde také vtipné tak si to poď kľudne vyskúšať hodím ťa to tej najväčšej kaluže potom ťa v nej pováľam následne ťa prehodím cez plot nejakému susedovi ktorý ma obrovských vlčiakov. Potom uvidím kto sa tu bude smiať" povedal naoko urazene a potiahol ma smerom k nemu načo ma smiech prešiel.
"Čo ..čo to robíš?" vystrašene som sa ho opýtala.
Nič nepovedal iba sa začal nekontrolovateľne smiať.
"Keby si sa videla .. "čo čo to robíš?" napodobnil moju tvár aj môj vystrašený hlas načo som mu buchla päsťou do pleca a pobavene nad ním pokrútila hlavou.
"Maj sa musím ísť domov" povedala som a chcela ho obísť ale stihol ma chytil za lakeť.
"Blázniš? Je Piatok. Ideš so mnou do HoeWAp33 klubu" zaškeril sa a potiahol ma smerom k nemu.
Chcela som niečo namietnuť ale zapchal mi rukou ústa.
"To nebola otázka..Ako sa vlastne voláš?" spýtal sa a usmial sa.
"Mellanie" povedala som naoko urazene a prekrížila si ruky na prsiach.
"Ale no ták tupeľo. Nehnevaj sa , stačí keď tam budeš sedieť. Predstavím ti mojich kamarátov môžeš si dať kofolu , porozprávame sa a odveziem ťa domov. Súhlasíš?" spýtal sa z úsmevom.
"Tak dobre" tiež som sa usmiala a už sme kráčala smerom do klubu.
//
HARRY
Sedel som v obývačke s chalanmi a pevne som zvieral v rukách mobil. Mellie mi stále neodpísala a ja neviem prečo. Čo keď sa jej niečo stalo ? Poslal som jej asi sto správ a ona nič.
Zrazu mi ale na displeji blikla správy. Potešil som sa že je od Mellie ale nakoniec bola od Gemmy.
Gemm; Blázniš bro?!
Harold; Nechápem ...
Gemm; Píšeš si s Mellanie Collins však?
Prekvapene som sa pozeral na správu od Gemmy.
Harold; Čože?
Harold; Nie....
Harold; blážniš? kto to je?..
Odkiaľ to vie preboha?!
Gemm; Nebuď debil Harry ... Harry Cox z Holmes a spevák .. máš šťastie že ťa nepozná.. Prečo si jej klamal?
Harold; Odkiaľ to vieš Gemma?!
Gemm; Povedala mi to..
Harold; Ako to že ti to povedala?!
Gemm; Bola so s ňou vonku.. a sme kamarátky.. a prepáč mama potrebuje s niečim pomôcť napíšem ti neskôr. Pa.
"Harry! Je tu Megan!" zakričal Niall a ja som prekrútil očami. Oh nie Megan...moja "priateľka." .
//
MELL
Mell; Kámo kámo kámo .. dojdi do HoeWAp33 klubu!!!
Mell; musíš prísť!!
Jerry; si v poriadku? je jedenásť hodín večer a ja pravé otepľujem svoju posteľ...a ..čo robíš V KLUBE?!
Mell; Stretla som Justina Biebera.. dlhá historka no a potom sme šli do klubu kde ma zoznámil z jeho kamarátmi no a potom sme si dali travičkuuuuuuuuu...
Mell; Nehovor to mame...
Mell; ČO OČI NEVIDIA SRDCE NEBOLÍ!
Mell; a padaj čakáme len na teba..
Jerry; Preskočilo ti? Fajčíš jointa s Justinom Bieberom a jeho kamarátmi?! PREČO SI MI TO DOPEKLA NENAPÍSALA SKôR?! HNEĎ SOM TAM AKO NA KONI!
Mell; Jerry na bielom koni lalalalala
Jerry; ČO SI MÁM OBLIECŤ PREBOHA?! MUSÍM SI DAŤ MAKE-UP SOM MOC ČIERNY NEBUDE MA VIDIEŤ NA FOTKE DO MAČKY
Mell; preboha Jerry si tak čierny že ti nepomôže ani biela omietka zo steny.. ahahahahahah ĽÚBIM ŤA.
Jerry; čože toto ma urazilo .. neviem kto serie čierne hovna tak dlho ako keby srala rubikové kocky... a už som na ceste . keď prídem nakopem ťa jak bengalskeho psa ale až potom ako sa odfotim s Justinom..
.
.
Ahojte! ☼ nová časť! asi tedá dúfam že dlhšia ako tie ostatné ! :3 aww je tu Jusso :3 ja ho mám rada takže tak.. :DDD PS: NA FOTKE JE JERRY.
čo hovoríte na časť?
VOTES - COMMENTS
Torri ♥
YOU ARE READING
Headlines. (h.s)
Fanfiction"Čo myslíš tým , že som novinkou dňa?" "Vitaj v mojom svete , Mell"