Trečia

99 19 4
                                    

Lėtai žingsniavau gatve. Dar tik trečia mokslo metų diena ir aš jau noriu mirti. Mane guodė tik mintis, kad tai jau paskutiniai metai. Nežinojau kaip tęsis mano gyvenimas. Nenorėjau jo tęsti. 

*

Įėjau į mokyklą, visų žvilgsniai buvo ties manimi. Mokiniai pradėjo šnabždėtis. Buvau įpratusi prie to. Lėtai ėjau koridoriumi. Prie manęs prisistatė blondinė. Nužvelgiau merginą. Ji vilkėjo juodą aptemtą suknelę su didžiule iškirpte ir raudonus aukštakulnius. Ew. Tikra kekšė. Susiraukiau, žinojau ką ji tuoj pasakys.

-Sveika..žudike.-sušnypštė. Jos žodžiai vis kartojosi mano galvoje. Aš jį nužudžiau. Pajaučiau kaip nesulaikau rankos, trenkiau jai. Ji parkrito ant žemės. Užsimerkiau. Nenorėjau matyti jos akyse.

**

Sėdėjau direktoriaus kabinete. Mama žvelgė į mane. Toji kekšė suknistai pasiskundė. Mama turėjo grįžti vien dėl šito kvailo pokalbio. 

-Labai, atsiprašau. Mia'i dabar labai sunkus laikotarpis.-mama atsiduso. Direktorius išsišiepė.

-Nieko tokio, bet galėtų tai nebe pasikartoti. Jis akivaizdžiai flirtavo su mano mama.

Ėjome namo. Nesigailiu, kad trenkiau jai. Dabar bent nereikės kentėti šlykščių mokytojų. 

-Kodėl trenkei jai?-mamos balsas buvo švelnus. Ji nepyko, Ji niekada nepykdavo.

-Ji pavadino mane žudike.-sumurmėjau. Susikišau rankas į džinsų kišenes. Mama atsiduso ir apkabino mane per liemenį. 

-Turėsiu vėl grįžti į darbą.-ji kalbėjo apie New York'ą. Ji dirbo ten, bet gyvenome Londone. Tai buvo Labai toli, tad ji išvykdavo keliems mėnesiams ar mažiau. Ilgai būdavau viena, bet panašu kad šiais metais turėsiu kompaniją. Kurios išties nepageidauju. Mūsų name yra penki laisvi kambariai. Tikiuosi, kad jis koks moksliukas ir nuolat tūnos ten bei grauš knygas. 

*

Įėjome į namo vidų. Jis turėtų būti čia po kelių valandų. Mama greitai išvyks, o aš turiu paruošti vakarienę. Iš galvos vis neišėjo mintis užsakyti picos. Mama stovėjo prie durų su lagaminu. Staiga pasigirdo mašinos pyptelėjimo garsas. Tai jos vairuotojas. Ji priėjo ir stipriai mane apkabino. Ji paėmė lagaminą:

-Sėkmės.-nusišypsojo ir dingo už durų. Pagriebiau telefoną ir suvedžiau numerį. Užsakiau tris picas. Labai tikėtina, kad jis žiurkiaveidis moksliukas, turbūt jis bus labai alkanas. Juk visgi, ko važiuoti mokytis čia, jei neesi moksliukas. Metus su juo gyvensiu po vienu stogu. 

Nežinojau, kodėl, bet visiškai nesi jaudinau. 




You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 27, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love Yourself |H.S| LTUWhere stories live. Discover now