Jsem na škole nová. Několik dní jsem do školy jít vůbec nechtěla, jelikož jsem si musela zařídit pokoj a to vše. Stěhovat jsem se mi taky nechtělo, jenže mamka si našla nového přítele a tak jsem se jí měla buď podřídit,nebo jsem měla zůstat doma, ale s mým tátou? Nikdy.
Nesnáším ho, bil mojí mámu a tak celkově ji dost ubližoval psychicky i fyzicky.
Ash, jak se jmenuje mamky nový přítel, vypadá velmi slušně a také slušný je, na mě, jako na sedmnáctiletou puberťačku, někdy až moc.
Nesnáším ten zvuk budíku, kouknu na hodiny a je 5:30. Školu nemám od baráku moc daleko, ale dávám si dost na čas s přípravou svého vzhledu, oblečení atp. Vstala jsem z postele, šla do koupelny, vyčistila jsem si zuby a umyla vlasy. Vlezla jsem do šatníku a vytáhla černé kalhoty, volný vínový svetr a pod to černé tílko. Chtěla jsem si jít usušit vlasy když v tom jsem zaslechla lehké klepání na dveře. Z poza dveří se ozvala maminka.
,,Snídaně beruško, ať máš hodně síly v nové škole''
Okamžitě jsem si sepla vlasy do culiku a utíkala do kuchyně, krásně to tam vonělo. Moje oblíbené palačinky s ovocem a šlehačkou. Ash s mamkou už tam seděli a pochutnávali si na svých palačinkách.
Do školy mě odvezla mamka autem, ano, bylo to asi 10 minut ale i tak se mi nechtělo pěšky.
Bylo 7:15 a škola začínala o třičtvrtě, měla jsem dost času na to najít ředitelnu. Došla jsem na konec chodby a uviděla napiš na dveřích ředitelna. Super. Řekla jsem si.
Nádech, zaklepala jsem na dveře, otevřela je a vešla jsem do krásné pracovny sladěné do barvy dřeva.
,,Ty musíš být Emily Clark, naše nová studentka do druhého ročníku, vítám tě ''
,, Ano, děkuji '' paní ředitelka vypadá moc mile.
,, tady moje asistentka, paní brownova, ti ukáže kde máš třídu a určí ti žáka který ti ukáže celou školu, brzy se uvidíme Emily''
,,děkuji, nashledanou''
,, pojď'' pobidla mě asistentka,vypadala dost arogantně.
Došli jsme ke třídě na jejichž dveřích se tyčilo číslo 13. Super, moje šťastné.
,,Toto je vaše nová žákyně, Emily Clark, doufám, že se k ní budete chovat slušně'' řekla asistentka a upoutala pozornost na kluka v zadní lavici který koukal z okna a vypadal totálně nepřítomně.
,, Jste přítomen Jacku?''
,, Jistě''
,,Děkuji, a tímto jste si vysloužil že tady Emily provedete školou, ukážete ji knihovnu, společenskou místnost a vše,a budete se k ní chovat slušně, rozumíme si? ''
,,Ano, rád provedu tak krásnou divku''
Opravdu řekl že jsem krásná? Měla jsem co dělat aby se mi nepodlomila kolena. Šla jsem si sednout k Jackovi, jelikož tam bylo poslední volné místo, jak jsem procházela na konec třídy, všichni mě probodavali pohledem. Co jsme jim udělala?
,, ahoj jsem Jack''
,, Emily, Kdyztak jen Em''
Potom jsme dal poslouchala kecy učitelky. Po hodině mě vzal Jack do klubovny. Po cestě jsme potkali nějakou blondýnu se kterou se začal Jack hned bavit. Štvalo mě to. Měl být semnou ne se bavit s nějakou nanou.
,, proč se bavíš s někým jako je ona Jacku? Když máš holku jako jsem já?'' Zeptala se ho.
,,Em, je moje nová kamarádka, a ty nejsi moje holka!!'' zvýšil na ni hlas.Sebrali jsme se a odešli. Prošli jsme vše, kromě knihovny a už se ani jednomu z nás nikam nechtělo a tak jsme šli na kafe. Jack mě opravdu zajímal, ale proč? Znám ho asi dvě hodiny, a ano je hezky, ne je krásný, ale přeci to není možný. Povídali jsme si a mně přišlo jako bychom se znali celou věčnost. Nemohla jsem se do něj zamilovat. Jack mě odvedl až k baráku kde bydlim, dal mi pusu na rozloučenou, nebránila jsem se, jelikož jsem prostě taková.
Druhý den po škole mě Jack vzal do knihovny. Místo toho abychom se tam ''vzdělávali''jsme dělali hlouposti jako malý děti. Uvědomila jsem si, že jsem si nenašla žádnou kamarádku a většinu času trávím s ním, ale proč ne když je mi s tím dobře.
,, Co děláš dnes večer?'' vyrusil me.,, Ehm, nic''
,,pojď si semnou zatancovat''
,, uprostřed týdne? Ok, proč ne'' usmála jsem se, věděla jsem že rodiče nebudou doma, tak mi to bylo fuk.
Večer
Jack mě vyzvedl o půl 8 a vydali jsme se do nějakého baru netuším co to bylo za bar, neznám to tu. Jen co jsme vešli, šlo vidět že tu hodně lidí Jacka zná. Došli jsme k baru a Jack objednal alkohol, byla jsem zvyklá, takže jsem si myslela že vydržím hodně, ale po 3 panacich jsme ucítila že mi alkohol stoupá do hlavy.
Začali jsme tancovat, dotýkat se různými částmi těla a nakonec došlo i k líbání.
Rozhodli jsme se jít domů.
,,Co kdybychom šli k nám'' nabídla jsem.
Jack kývl a nějak jsme se dostali ke mně domu. Naštěstí doma nikdo nebyl, tak jak jsem předpokládala.,,Jdu do sprchy, hned jsem zpět''
špitla jsemUžívala jsem si teplé vody když v tom jsem uslyšela zvuk. Ve dveřích stál Jack a prohlížel si mě od hlavy až k patě. U někoho jiného by mi to nejspíš vadilo, ale u něj ne. Bylo mi to příjemné. Možná to částečně dělal i alkohol, ale stejně.
Pobídla jsem ho ať jde za mnou do sprchy, ale odmítl. Oplachla jsme se od pěny, obmotala okolo sebe ručník a chtěla jsem vyjít z koupelny, ale Jack me chytil a přitáhl si mě k sobě, začal mě vášnivě, ale zároveň dravě líbat, odložil mi ručník a svalil mě na postel. Najednou ležel nademnou a líbal mě od krku k prsům, v tom jsem ho zarazila a řekla :,, takhle to nepůjde''Stáhla jsem z něho triko a kalhoty. měl jen boxerky ve kterých se tyčila jeho chlouba.
Mám ráda dominanci, takže jsem nás prevalila tak, abych byla nahoře. Bez váhání a bez prlředehry do mě prudce vniknul, trošku to zabolelo, ale to jsme ani nevnímala, protože to byla slastna bolest. Stačilo málo a přišel můj vrchol. V tu chvíli se Jack sebral a převzal vládu on, bušil jako o závod až jsem se divila kde se v něm bere tolik energie. I on dosáhl svého vrcholu. Svalil se vedle mě na postel, takto jsme si to ještě několikrát zopakovali.Potom jsme během pár chvil usli. Mohlo být tak po 4 ráno.
Ráno mě neskutečně bolela hlava, silná mužská paže mě svyrala okolo pasu. Cítila jsem úžasný pocit. Takhle už to chodí pořád. Mamka ho má ráda a otčím taktéž.
_______________
Příběh ode mě - Šárka
ČTEŠ
Jednodilovky
RomanceNebudou to jednodilovky jen ode mě, ale i od mého přítele. Snad se vám budou líbit :) :*