První Sex

12.3K 75 0
                                    


Ahoj jmenuji se Markus, jsem žákem druhého ročníku obchodní akademie a na svůj první sex si pamatuji do dnes..

Byl pátek prvního Května a já vyrazil jako vždy do školy, ikdyž mne to zde vůbec nebavilo, věděl sem, že vzdělání potřebuji.. Dorazil sem do školy už tradičně o pět minut po zvonění. Po vyslechnutí kázání o mé špatné a pozdní docházce sem usedl do lavice a znuděně koukal na učitele Křiklavu.. Křiklava byl ten největší pitomec na světě. Zarostlý jak Hagrid to sem na něm nesnášel.. Asi mám na přerostlé věci averzi..
Z nudy sem nevěděl co by a konečně se něco stalo.. Můj kamarád Patrik mi podal pozvánku na jeho house party.. No váhal sem, ale nakonec sem s radostí přijal..
Po škole sem šel domů a začaly zdlouhavé přípravy na večer.. Sprcha, holení a vybírání oblečení bylo samozřejmostí..
Konečně přišel večer a vyrazil sem k Patrikovi. Patrik měl ten nejkrásnější dům v ulici s bazénem a obrovskou terasou.. Párty již byla v plném proudu.. Přidal jsem se, dal sem si pár piv a v tom sem cítil, že jsem vcelku opilí.. Přišla ke mě holka začal sem s ní tančit.. Během tančení proběhlo pár polibků a doteků.. Vše plynulo hrozně rychle a najednou přede mnou klečela v pokoji kde jsme byli jen my dva a v puse dřímala moji chloubu.. Pudy začali působit a vlítl sem na ni.. Strhnul sem z ní halenku a roztrhl jí silonky pod sukní.. A najednou byla na mě a skákala jak zběsilá bylo to něco úžasného.. Najednou přišla má chvíle a já šel nahoru, bušil sem jako pes, alkohol mi asi dodal sil, až přišla chvíle vyvrcholení.. Stříkal sem za dva a děvče z toho bylo očividně překvapené.. Po mém dokončení vyskočila z postele a šla se umýt a já v okamžiku usnul..
Ráno jsem se probudil s velkou bolestí hlavy a mnoho otázkami..
Nejdůležitější byla.. S kým sem měl sex? Jak se jmenovala? A kam zmizela?
Na tyto otázky jsem do dnes nenalezl odpověď, ale vím že na svůj první sex nikdy nezapomenu...
_____________________

Příběh od mého přítele - Milan

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 08, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

JednodilovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat