Dievčatá v 15 rokoch svojho života trápia veci ako napríklad:chlapci,ich budúcnosť,čo si oblečú,čo je IN a čo je fake.Mňa v 15 zaujímalo iba aká smrť by bola najmenej bolestivá.Inými slovami chcela som spáchať samovraždu.Nebojte sa nie som jedná z tých čo ich opustí prvá hlúpa láska a hneď sa režú a idú skočiť z mosta.Nie, ja som mala na to bohužiaľ iný dôvod.Potom čo mi zistili rakovinu pľúc sa môj svet rozpadol na ruby.Nemala som chuť žiť časté depresie,migrény a chemoterapie viedli k pravidelnému vracaniu a ďalším infúziám.Po čase mi začali vypadávať vlasy s tým sa stratilo aj moje sebavedomie.Vždy keď som chcela niekam pohnúť musela som zo sebou vláčiť malý batôžtek kde som mala pumpičku na dýchanie.Hadička ktorá vychádzala z pumpičky bola omotaná okolo mojej hlavy a končila v mojich nosných dierkach.Vždy keď som niekam šla ľudia si na mňa ukazovali,ukazovali na moju holohlavú hlavu.To bol aj dôvod prečo som začala nosiť rôzne šatky.Keď som sa takmer vyliečila tak ma rodičia zapísali na hodiny gitary aby som mohla nejak zabiť svoj voľný čas kedže som so školou sekla.Jeden rok som chodila na strednú o tri roky som sa vratila späť , už som si ani nepamätala ako to tam vyzerá.Keď som naspäť nastúpila do školy tešila som sa že mi doktor povie že už nebudem potrebovať pumpičku bohužiaľ nestalo sa.Môj život sa úplne zmenil.Obľúbila som si čiernu farbu,nosila som ju na náznak že aj keď ešte stále žijem v mojom vnútri niečo zomrelo.Veľmi som sa nebavila s ľuďmi lebo vždy keď som sa o to pokúsila dopadlo to rozhovorom o chemoterapii.Postupom času sa naberala aj moja sebadôvera,vlásky začali konečne rásť len v jednej výnimke už neboli rovné ale brčkavé.Brčkavé krátke ryšavé vlasy,veľké okrúhle zelené oči,vysoká tenká postava.Čo ešte také.Hej,skoro by som zabudla volám sa Latest Breath.
Táák prvá kapitola:Dtrošku kratšia na úvodˇˇdúfam že sa vám páčila:) ak áno poteší komentík<3votes<3 (príbeh je písaný na spôsob denníka) @livussa1977
YOU ARE READING
Latest Breath./sk
Romance"Neboj všetko bude v poriadku"prihovoril sa ku mne a chytil ma za ľavú ruku z ktorej mi trčala kanyla.Zasmiala som sa,ešte stále mu nedochádzalo ako sa míli.Pozrel sa na mňa s opuchnutími očami a vyzeral ako by chcel niečo povedať.Trošku som sa zľak...