author akan menggunakan kata ganti nama aku dlm part ini..dan org lain dgn panggilan c HURUF ABJAD SAHAJA..
.........................................................................................................
ok ni cite ni berlaku selepas beberapa jam kejadian d camp pt 1
Aku di gelar "ketua tandas" oleh campmate aq -_- .. aku lah yg menemankan mereka ketandas..pfft..Pada malam yg agak lewat dah ni.dh nk tgh mlm.c A ni dri khemah jiran nk gi tndas so c A ni minta aku temankan dia gi tandas.aku pun kawankan lah c A ni..maklumlah ketua tandas -_-..kmi dua pun pergi ke tandas seperti orang normal..tpi yg x leh ni..just kmi dua je ada d kawasan tandas..alah..depan tu ada lah org..jrk dlm 20 m lah.tpi kat kawasan lain bukan tandas.seriously kawasan tandas tu mmg sunyi dan gelap..nseb bawa torchlight sorg satu.tiba lah kmi d depan pinu tandas,,c A ni pun masuk lah ke tandas..tinggallah aku sorg kat luar,,T^T..semasa aq ngah wait budak ni.aku pun pandai gak bosan sorg kat luar..aku pun mainlah sluh suluh guna lampu,,memang permainan paling best..sampai lah aku tersuluh kat semak blkg hutan tu aku rasa sperti ada sesuatu aq tersuluh.--_--so aq tgk btul btul..and dlm sekelip mata aq rus pandg dpn balik,,aq cam nampak ada lah pula stu lembaga putih ni yg agak samar samar di sebalik daun tu.aq rasa dya sdg perhati aq je..tpi aku buat bua tak tahu biarpun dlm hati tunggang langgang baca ayat .nk lari kesian at c A ni nk stay..hati x tenteram..pikiran aku pun dah kalut time ni ni..n the best ni..c A ni kluar time aku dah kalut ni..alhamdulillah..pastu aq pun gi lah balik camp.....T^T lepastu aku terpaksa ke tandas balik..kli ni c B pula..---__---..haish..ni pon dua org gak..haish,..(kenapakah aku .kenapa aq jadi ketua tandas(nyanyi kerana hati x puas hati) hohohoh..ok ..time ni pun aku terpaksa lah tunggu kat luar..aku dah tekad tk nk suluh lagi..tpi nth apa yg pukau aku ni aku pi suluh gak tpi kali ni kat tempat lain iaitu (tempat A) (AUTHOR RAHSIAKAN) aku pun suluh lah..yg aq terkedu ni..ada lah pula bnda ni berdiri smua warna putih berjambul kepala..maybe pocong kot T^T..x pasti lah dia tgk dpn ke blkg ..aq pun x leh nk tgk tmpt lain lagi sbb terkejut + takut..T^T maybe pocong tu..mata x pndg pat lain situ je pndg.. n then,,aq dgr bunyi pintu dibuka..and nmpk c B ni dah kluar..ok..kitorg pun balik pat khemah T^T..
#maaf x seram
#maaf x best
YOU ARE READING
Seram X Seram
Paranormal.this is my first crita..seram lah sgt...haha..seram rated budak 5 thun..haha..mmg x seram pun..hehehe Ianya bkn juga sebuah crita..tpi..cam..senario..je..hehe..x tahu nk explain..bce je lah..ada dri imagine..n pengalaman author..hehhe