Hoofdstuk 31

484 18 1
                                    


*Dingdong*

Kaj pov
Zuchtend sta ik op, ik loop in mn jogging broek en tanktop naar de deur
"Hey bro" zegt dioni
Hey kom binnen, dioni knikt en loopt naar binnen
"Ik heb je hulp nodig.."
Wat is er?
"Zoë heeft zojuist de liefde aan me verklaard en ik heb het helemaal verkloot......" En ik leg het hele verhaal uit.
Bro ik wil je graag helpen, maar ik moet me omkleden aimy komt zo..
"Oh ja tuurlijk ik ga wel"
Bro sorry
"Nee maakt niet uit ga maar met aimy praten." Zegt hij geïrriteerd
En staat op en loopt de deur uit
Ik sla een diepe zucht, arme jongen

*1uur later*

*Dingdong*
Ik ren de trappen af en open de deur
Daar staat aimy wat ziet ze er weer prachtig uit
"Hey" zegt ze stil en ze veegt een pluk haar uit haar gezicht
Uhhe kom binnen lach ik
Ze knikt en doet haar jas uit, wil je wat drinken?
"Nee dankje" zegt ze stil, ik ga op de bank naast haar zitten en er valt even een ongemakkelijke stukte..
Duuus.. Is alles weer goed tussen jou en Samuel?

Aimy pov
Ik ga zitten op de bank en kaj vraagt me wat te drinken, ik zeg nee. Dan komt Kaj naast me zitten en er is een ongemakkelijke stilte. Ik kijk even naar hem zonder dat hij ziet dat ik naar hem kijk. Ik heb hem echt gemist, dit is de eerste keer sinds het feest waar Kaj die leugen vertelde van Sam, de eerste keer dat we een gesprek hebben tussen ons tweeën.
"Duuus.. Is alles weer goed tussen jou en Samuel?" Ik schrik een beetje uit mijn gedachten en kijk naar mij voeten.
Euhm ja we hebben het goed uitgepraat en we zijn weer terug naar de oude.
"Oh oke dat is goed nieuws" zegt kaj beetje verlegen. Er is weer een ongemakkelijke stilte en dan schud ik mijn hoofd nee en begin met praten.
Kaj wat is er gebeurt? Ik bedoel sinds je die leugen vertelde is alles zo anders. Ik snap het niet waarom zou je zoiets vertellen? Door dat was ik nog verdrietiger en daarbij kwam een scheiding van mijn ouders & mijn broer waarvan ik zoveel hou en ik zo'n goeie band mee hebt die woont nu in fucking friesland! Je speelt echt zo met mijn gevoelens ik snap het niet. Ik snap het gewoon niet.. Weetje het raakte me echt toen je zei dat je geen tijd voor me had en dat je het te druk had met bbrave. Ik was zo kapot van binnen dat ik helemaal ben gaan drinken en toen belande ik met jou zoenend? En dan vertel je me wat, wat nog meer pijn doet dan dat je al had gedaan. Ik wil zo graag een verklaring en daar wachte ik langer op maar je zei maar niks je belde maar niet, toen jij en Sam voor mijn kamer deur waren en toen ik jou zag ik dacht eindelijk, hij is me niet vergeten. Ik was zo blij dat moment in die paar weken omdat ik me beste vriend zag en de jongen waarvan ik hou of hield. Ik weet het niet want voor mij is het op het moment zo verwarrend. Ik wil helemaal geen ruzie tussen ons.
Ik zucht dat was echt iets wat allang uit mijn mond moest, ik voel me zo opgelucht echt alsof er een last van mijn schouder is gevallen. Dan verdwijn ik uit mijn gedachten en ik kijk naar Kaj die helemaal sprakeloos is.
"I-uh-ik, weet niet wat ik moet zeggen.."
Ik zie dat Kaj naar zijn voeten kijkt en ik krijg tranen in mijn ogen.
Ik wou al bijna naar friesland gaan.. Omdat ik dacht dat jullie me waren vergeten, mijn broer was de enige in die zware paar weken die achter me stond & daar had ik niet eens om gevraagt.
Er valt een traan van mijn wang en ik kijk Kaj aan ik zie dat hij echt niet weet wat hij moet zeggen.
"Ik wist dit niet.."
Niemand wist het. En ik zucht weer, er is weer een stilte maar dit keer geen ongemakkelijke dit keer is deze stilte fijn het is nadenkend, dan begint Kaj tepraten en ik kijk hem aan.
"Kijk Aimy.. Ik bedoel dat feest ik..ik bedoelde dat niet, ja oke ik had het druk met bbrave maar dat verzinde ik als een smoes en ik wist dat het je pijn deed want ik zag het in je ogen toen ik je het vertelde en ik had er meteen al spijt van. Ja we waren aan het zoenen en ik zei je iets dat je geraakt had maar ik had niet geluisterd naar Sam het was niet waar ik was dronken en ik zei de eerlijkste dingen die ik wist daarom wouw ik je niet door zoenen. Ik hield zoveel van je toen en dat doe ik nu nog steeds, ik hou echt zoveel van je. En ik had het niet moeten verpesten om te zeggen dat ik het te druk had. Ik heb zoveel foute dingen gedaan en ik hoop zo erg dat je me die kunt vergeven en het feit dat je het nu zo moeilijk hebt vind ik zo kut, echt ik vind het zo kut voor jou, voor Caspar, voor Zoë & Robin en voor Samuel. Het spijt me zo zo erg ik weet echt niet hoe ik het ooit goed kan maken en of ik het wel goed kan maken"
Ik kijk hem met grote ogen aan en geloof ieder woord dat hij zegt. En nu? Denk ik bij mezelf, ik weet dat ik nog van hem hou maar wat moet ik nu doen weglopen? Iets zeggen? Zoenen? Ik zucht.
Ik heb dit ook nooit gewilt, maar wat nu? Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen..
"Misschien moet ik je wat tijd geven, zodat je wat beter erover kunt nadenken?"
Nee alsjeblieft niet.. Ik heb mensen nodig, het gaat ook niet zo lekker tussen mijn moeder en mij. En ik mis Caspar zo erg. Ik weet echt niet wat ik moet doen en ik heb het gevoel alsof ik wat ergs heb gedaan bij Zoë & Robin.
Ik krijg weer tranen in mijn ogen en krijg het even niet meer voor elkaar ik sla mijn handen voor mij ogen en begin een beetje tesnikken, even later voel ik warme, vertrouwbare armen om me heen het voelt zo fijn dat ik zo wel een lange tijd zou blijven zitten..

Sorry sorry en nog eens sorry
Voor heel lang niks tehebben geüpload maar ik had geen tijd
Ik had het zo druk!
maar hier is het volgende hoofdstuk
Xx

I Didn't know it was you ( ft bbrave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu