Hoofdstuk 36

447 22 3
                                    

Aimy pov
Meid, ik heb je nog nooit zo verdrietig gezien..
Zoë?
Zoë reageerd niet en ik schud haar even
Zoë?! "Wat, wat? Sorry ik was uh even met me hoofd bij uh"
Bij dioni zeker?
"Uh ja.. Nee.. misschien of..zo?"
Heb je gehoord wat ik net zei?
"Uh nee sorry.." Ik ga naast Zoë zitten op de bank en omhels haar.
Je bent super verdrietig, ik snap het niet waarom maak jij het gewoon niet goed? Wat maakt dat nou uit dat je het goed maakt? Hij is verliefd op jou & jij op hem
"Maar Aimy.. Hij heeft met dat ene meisje wat, ik weet het zeker"
Je weet toch dat ik je heb verteld dat Kaj zei dat Dioni op dat meisje moest passen van zijn tante ?
"Maar aimy het is zo ongeloofwaardig"
Dus je gelooft me niet?
"Dat is het niet maar kijk"
Zoë.. Ik weet het zeker
"Ik weet het echt niet" ik heb er een beetje genoeg van ik sta op en wil net naar boven gaat en ik zie dat Zoë raar naar me kijkt ik daar nog een keer om en vertel wat ik te zeggen heb.
Zoë, bezef je het niet? Jij bent zo verliefd! Je zit al dagen hier op de bank de serie 'pretty little liars' te kijken, je hebt alle seizoenen nu minstens 3 keer gezien! Je vraagt steeds of ik ijs wil halen voor je, of ik dingen uit de supermarkt wil halen voor je. Want je wil zelf niet de deur uit! Waneer was je laatst buiten? Ik bedoel jij bent verliefd op Dioni & hij op jou. Waarom proberen jullie het niet? Laat die shit achter wat er is gebeurt, je hebt niet eens echt gevraagd aan Dioni of hij met dat meisje bezig was? En als ik zeg dat het zijn nichtje was, denk je er dan niet helemaal anders over? Overweeg je dan niet om naar Dioni te gaan? Ik hou van je en ik sta ook voorledig achter je echt waar! Maar dioni is al zovaak naar jou toe gekomen & met jou proberen te praten om het uitteleggen waarom.. Please? Denk erover na.. Ga naar Dioni toe. Ik wouw je wat vertellen wat ik had meegemaakt.
Ik denk nu weer aan het moment met kaj en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. En ga dan weer verder praten.

Zoë pov
"Maar ik vertel het wel een andere keer waar je wat vrolijker bent" ik zie dat aimy zucht en dan de trap op loopt.
AIMY WACHT! schreeuw ik haar nog achterna maar ze reageerd niet.. Euhm misschien heeft Aimy toch gelijk, ik heb 5 pakken ijs op. Ik zucht, pak mijn mobiel in mijn handen en ga naar de chat van Dioni. Ik zie dat hij zij profielfoto heeft veranderd ik klik erop en staat naar zijn mooie ogen.. Misschien moet ik maar met hem gaan praten, aimy heeft gelijk. Ik bedoel misschien is het wel haar nichtje? Wie weet. Ik zucht en pak mijn jas en ben onderweg naar Dioni's huis.

Jai pov
Ik zit hier in het hoekje.. Samuel, Kaj, Cassius & Dioni zijn de danspasjes aan het oefenen voor de badtour. Ik? Ik heb er geen zin in, ik heb nergens zin in. Ik mis Sterre zo erg. Ik weet het allemaal niet meer wat ik wil en niet, nouja zo krijg ik haar natuurlijk ook niet terug. Of beter gezegt ik krijg haar toch niet terug. Ik zucht en kijk naast me, dioni zit naast me.
Hey bro
Ik zie dat dioni zucht "hey"
Moe?
"Nee nee gewoon uh geen zin ofso?"
Haha, ja dat ken ik
Ik en dioni kijken naar de rest van de jongens.
"Ey? Vind je ook niet dat Kaj nog blijer dan normaal is?"
Ja echt he! Dat viel mij ook al op, ik wouw dat ik ook blij was
"Ja ik ook, zouden ze eindelijk wat hebben ofso?"
Wie?
"Ja Aimy en Kaj!"
Geen idee, heb niks van kaj gehoord
"Nee ik ook niet"
Dus hoe gaat het met jou en Zoë?
"Nou ik denk dat het gewoon helemaal voorbij is, ik bedoel ik heb al zo vaak geprobeerd waarom zou ik het nog proberen?"
Aah, komt wel goed. Ze zal echt wel in zien dat ze van je houd!

Dioni pov
Hmm ja hoopt het. En ik zucht
"Dion? Er is iemand voor je bij de deur?" Ik kijk naar voren en zie dat Cassius voor me staat.
Voor mij? Wie kan dat nou zijn?
"Ga kijken joh!" Zegt cassius. Ik sta op en loop naar de deur ik zie haar staan het meisje van mijn dromen.. Zoë
Uuh hey?
"Hey"
Wat doe jij hier?
"Uh kunnen wij misschien praten?"
Ik zit net in een dansrepetitie voor de badtour
"Het is maar heel even alsjeblieft! Het is belangrijk"
Oke is goed. Ik stap naar buiten doe de deur achter me dicht en we gaan op een bankje zitten in de buurt.
Waar wil je over praten?
"Dioni, ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik uh wil uitleg"
Uitleg?
"Was je bezig met dat meisje? Was je verliefd? Hebben jullie gezoend?"
Nee! Zoë helemaal niet!
"Wat dan wel?"
Het was mijn nichtje! Ik moest op haar letten, het spijt me dat ik dan even niet opletten ik moest namelijk iets doen en als ik dat niet goed deed dan werd mijn tante super boos. Kan ik er dan wat aan doen dat jij daar een ander verhaal van maakt!
"Dus het was je nichtje?"
Ja het was mijn nichtje..
"dus aimy had toch gelijk, waarom kwam je niet meer naar me toe zoals je iedere keer deed"
Ik was het zat oke? Dat moet je begrijpen
"Ja begrijp ik.."
"Het spijt me zo erg dioni! Het spijt me echt zo erg, ik wist dit niet. Je had al zoveel pijnlijke dingen gedaan dat ik dacht dat dit ook zo ene was. Dioni ik vind je leuk! Meer als leuk, ik wil met jou op date, ik wil jou mooie lippen aanraken, ik wil jou de mijne noemen! Maar ik heb het pas verpest ik heb het waarschijnlijk helemaal verkloot. Argh waarom luisterd ik ook niet naar aimy, heb nu ookal ruzie met haar en ik had gewoon moeten luisteren, ik weet het niet enenen............" Ze rateld maar door over hoe erg het haar spijt, ik kijk haar diep in de ogen en vergeet eigenlijk wat ze allemaal zegt, ik leun voor over en dan raken mijn lippen haar mooie, zachte, lieve lippen
Eindelijk
...

I Didn't know it was you ( ft bbrave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu