5

88 5 0
                                    

"Haihh apelah nasib aku dapat bodyguard macam tu but dia baik jugak kan tapi lurus bendul ikut je apa aku cakap hahha senang la sikit aku nak buli"dia yang keletihan  telah menghempaskan badannya di atas katil dan mulalah dia berangan bukan-bukan.Lama dia berfikir berbagai cara supaya si "perosak hidup" itu terpaksa berhenti sehingga tertidur.

Sementara itu..

Tak gune punye yeoja..ada ke patut dipanggilnya aku perosak hidup?ingat aku ni lipas ke apa?wait!lipass..agak-agak dia takut tak dengan makhluk kaki banyak tu?"Minho juga memikirkan perkara yang akan membuatkan Sulli sedar yang "pembulian akan dimulakan".agak-agaknya apa akan jadi kalau dua-dua berdendam?memang perang dunia kedua lah jawabnye..

*keesokan harinya*

"Jeun achimimnida Cik Sulli"sapa Minho dengan ucapan selamat pagi.Yalah kita kene berpura-pura baik dulu sebelum nak kenekan orang.ye tak?..
"Eh kau ni lagi.kau buat ape depan bilik aku.intai aku eh?hah? eee..memang aku dah agak dah kau ni memang jahat.kau ada niat nak culik aku kan?"Sulli menunding jarinya tepat di hadapan muka Minho.
"Cik Sulli memang nak saya culik cik sulli ke apa?sesuka suki cakap saya penculik.saya terpacak depan pintu ni sebab nak jemput cik sulli breakfast"sungguh dia bengang apabila yeoja itu asyik memikirkan dia penculik."muka macam aku ni ade ciri-ciri penculik ke?"bisik hatinya

Mr Choi melihat Sulli turun tangga berseorangan."hah Sulli mane Minho?kenapa tak ajak makan sekali?"soal Mr Choi.
"Dia kata dia kenyang"reka Sulli."entah betul atau tak kenyang"ah lantaklah siapa suruh tak turun.padan muka!

MINHO'S POV

"And now let we start our  misson"Minho tersenyum sambil menyeludup masuk bilik Sulli.Diletaknya beberapa ekor lipas atas katil seekor,almari ada dua ekor and last lima ekor di pintu.Complete!Rasakan kau!"tapi macammane kalau dia tak takut lipas?ahh perempuan mesti takut but dia tu perempuan eh?"Minho tergelak dan berlalu pergi kalau lagi lama disitu rosak rancangannya. 

"Erkk..KENYANGNYA lahai RUGINYA SAPE TAK MAKAN TADI"dilaungnya kuat supaya didengari oleh Minho."aik tidur ke apa namja ni?lantaklah..dia nak terlentang sekalipun bukan urusan aku"malas Sulli memikirkannya.buang masa saja.Dia terus melangkah masuk ke dalam biliknya.

Tidak sampai seminit kedengaran satu teriakan yang cukup membingitkan.tomboy tapi jerit cermin tingkap pon boleh retak seribu."bakwibeolli!!(lipas)..sape yang letak ni?!aku sembelih kau!!eommma!!!"dia resah nak lompat atas katil ada seekor..nak menyorok dalam almari ada dua ekor nak keluar ada LIMA ekor!!kau rase?

Dan ada seseorang tergelak terbahak-bahak di luar bilik Sulli."Padan muka kau! Mereput kau dalam tu!tapi kalau dia pengsan macammane?kalau dia tau aku yang buat?kalau aku kene buang kerja?alahh takkan lah"fikirnya seorang diri.Tapi dia tidak senang hati.terus dia buka pintu bilik Sulli..

Dont Fall In Love(bm)Where stories live. Discover now