Pada hari yang sama,NiNi dan Awin balik ke Korea.===Incheon Airport===
Baru sahaja Awin keluar dari Airport,dia telah mendapat satu mesej yang dia tidak kenal..
...: "Awin datang ke SEOUL HOTEL tingkat 10, Kai sakit jebal..palli!!"
Awin: Sape ni? Aishh waeyo dia sebut nama Kai? Unnie NiNi pegi toilet ke buat toilet..aku pegi hotel tu dulu larh..nanti chat dia. (cakap dalam hati)
===Apartment QV===
Nini: Anyeong guys!!!
QV: Anyeong!!! miss you
Nini: Miss you more!!
Atyn: Chakalman? Awin Oedi?
Nini: Dia kata ada hal..sampai hati dia tinggal aku sorang-sorang lepas sampai Airport Incheon --"
Syaz&Anna: ouh..
Nini: Nak naik atas atas jap, penat.
Atyn: Chakalman, beli tak makanan dekat sana?
Nini: Dah..kenape ?
Anna: Nak tengok kome beli ape..
Nini: Tengok larh,ade dalam beg tu ha (menunjuk ke arah beg di sebelah sofa di ruang tamu)
Anna: Nae..
==SEOUL HOTEL==
Awin menaiki lift dengan rasa gemetar dan risau akan keadaan Kai..dia bertanya sendiri.."Kai sakit ape? Betul ke dia sakit? Kenape tak balik apartment EXO je? Kenape duduk hotel pulak?"
5minit kemudian dia sampai di depan pintu bilik itu. Dia terus
mengetuk pintu beberapa kali. Tapi tak ada respons..tanpa membimbangkan di sekelilingnya, dia terus membuka pintu takut Kai terjadi apa-apa.
Selepas Awin membuka pintu, dia terus diam+kaku. Awin berasa jantungnya Tekeluar ketika dia melihat Kai bersama Hyoyeon di atas katil. Kai terus
bangun dari tidurnya dengan muka blur..Kai: Awin Shii chakalman..
Hyoyeon: Awin, Unnie boleh jelaskan..jebal..(buat muka merayu)
Awin terus keluar dari bilik dan meninggalkan hotel itu dengan tangisan. Pada masa yang sama, Taeyeon melalui hotel itu dan melihat dongsaengnya berjalan bersendirian, lalu dia menegur Awin.
Taeyeon: Maknae!!
Awin: Huh Unnie?(segera menghapuskan air mata,takut unnienya tanya banyak).
Taeyeon: Bila Awin balik Korea? Tak cakap dengan Unnie pun.
Awin: baru je.
Taeyeon: ouh ..Waeyo muka macam pucat je? Jom kita balik, atau maknae nak balik Apartment QV?
Awin: Gwenchana, maknae balik rumah kita je.
Taeyeon: Nae..
~Sepanjang perjalanan balik ke rumah,mereka hanya diam.~~Keesokkan harinya.~
== SM BUILDING ==
~Dewan SM BUILDING~
EXO,SNSD dan ahli QV yang lain menyambut kepulangan Nini dan Awin.Tetapi ketika itu mood Awin naik turun dengan kejadian semalam.Selepas jamuan~~
=Practise Dance Room=
Tiba² Nini dan Awin ditutupkan mata..
Nini&Awin: Wae??Wae??
QV: Ha!!Thul!!Set!!... (melepaskan tangan dari mata Awin&Nini)
Nini&Awin: Unnie!!
YOU ARE READING
[Completed]LOVE YOU MORE
FanfictionYOU Are My Angel Cast: EXO :QUEEN VAMPIRE = 1. NiNi 2. Ewien 3. Jay 4. Ayna 5. Syaza 6. Fatin :Lee Jong Suk :Kim Woo Bin ...