~~Keesokkannya di Penang~~===Sekolah SMKDHMNA===
#8pagi#
Pihak SM telah memberitahu pengetua sekolah tidak menghebohkan keberadaan Nini dan Awin supaya mereka berdua boleh membuat kerja dengan aman+tenang.
~~Pejabat penolong kanan~~
Awin&Nini: Assalammualaikum Cikgu Ridza..
Cikgu Ridza: Waalaikumsalam.. (pandang Nini pelik)
Nini: Kenapa cikgu tengok macam nak makan saya??
Cikgu Ridza: Ermmm...(geleng kepala) kenapa kamu pakai skirt datang sekolah.. --"
Nini: Hah? (tengok bawah) oh sorry cikgu saya tersilap..nasib baik saya bawa seluar lebih... saya minta maaf sangat- sangat. --"
Awin: Aishh Unnie..dAh tau sekolah Malaysia pakai baju kurung..yang pakai macam ni kenape?
Nini: Mianhae unnie lupa larh, unnie ingat sekolah dekat sini sama macam dekat Korea.. gwenchana, Chalkaman unnie pegi tuko kejap.
Awin: Hehehe aiggo sorry cikgu dia memang slalu macam tu ..
Cikgu Ridza: tak ape saya bagitahu awak dulu..kelas awak start jam 8:50 dan awak akan mengajar mata pelajaran BM.
Awin: Kelas apa cikgu??
Cikgu Ridza: Kelas Tingkatan 4Delima,Kamu berdua menggantikan cikgu Goh kerana dia sedang berkhusus.
Awin: Ouh ok..
Cikgu Ridza: iNi buku yang cikgu Goh tinggalkan kepada saya untuk kamu berdua mengajar nanti.
Awin: Okay terima kasih Cikgu.
#8:50pgi#
Nini dan Awin berjalan perlahan -lahan kerana terlalu nervous. Akhirnya mereka sampai di kelas 4Delima. Sebelum itu Awin telah menceritakan semua yang cikgu Ridza cakapkan semasa Nini ke toilet.
=~~Kelas 4Delima~~=
Awin&Nini: Assalammualaikum semua..
4D: Waalaikumsalam, wei.. QV!!!! Comeinya depa.
Girl 4D: Anyeong QV..!! (menjerit)
Awin&Nini: Anyeong (lambai tangan)
Nini: Waa..pandai cakap korea rupanya...hehehe..Okay harini ampa kena buat bina ayat sebanyak 40 soalan. (sleng Penang)
(setelah Nini&Awin masuk ke kelas, Awin terus menulis tugasan di papan putih)
4D: Banyaknya cikgu!!
Nini: Bukannya ampa kena buat semua sekali..macam ni..sorang akan dapat 2 soalan dan bina ayat tu sendiri. okay senang ja..ampa ada 20 orang so 40 question.
4D: Ok cikgu!
Awin: 2Soalan tu buat dalam masa 10 minit ja.
4D: Okay
[sementara semua pelajar menulis,Nini dan Awin bersembang]
Nini: See? kan aku dah cakap, semua akan ikut arahan kita --"
Awin: Ye larh..tapi best jugak.. yeoja-yeoja dlm kelas ni kenal kita ^_^
Nini: Hehehe,Kan semua jadi friendly terlebih..jap aku nak tengok depa..
Awin: Nae.
===Apartment QV===
pagi-pagi lagi dah ada orang telah menekan punat loceng di depan Apartment QV.
"Ting tong ting tong"
Syaz: Sapa pulak pagi pagi mai ni.. aishh kacau mood orang ja.
(pegi dekat voice bell)
Syaz: Nuguya?
Taeyeon: Taeyeon Unnie..
Syaz: Ouh unnie ke..
Chakalman.Taeyeon: Nae
Syaz: Anyeong juseyo Unnie...
Taeyeon: Anyeong,nae gomawo.
=RuangTamu=
Taeyeon: Anyeong guys!
QV: Anyeong Unnie
Taeyeon: mana maknae Awin?
Anna: Unnie tak tahu ke dia pegi Malaysia.
Taeyeon: Malaysia?Waeyo?
Atyn: Dia pegi dengan Nini SM yang hantar diaorang untuk buat amal.
Taeyeon: Tapi..tak semestinya buat amal sejauh tu..Waeyo dengan Nini pulak?
Anna: SM yang pilih..
Syaz: Kami dengar Awin&Nini yang pilih nak buat dekat Penang,Malaysia .sebab senang nak mengajar.
Taeyeon: Ouh gwenchana. Unnie datang sini sebab nak jumpa dia je,tapi dia tak ade unnie balik dulu..
QV: Nae, Anyeong.
Anna: Asal dia sombong semacam je..
Syaz: Molla~~..whatever i don't care.Atyn: Hahaha me to..I Don't care ^_^
YOU ARE READING
[Completed]LOVE YOU MORE
FanfictionYOU Are My Angel Cast: EXO :QUEEN VAMPIRE = 1. NiNi 2. Ewien 3. Jay 4. Ayna 5. Syaza 6. Fatin :Lee Jong Suk :Kim Woo Bin ...