Hayatımızdan Kesitler 28.Bölüm

19 12 0
                                    

En acısı da ne biliyor musun?
O yolunu çizmiştir ve senin artık yürüyecek bir yolun bile yoktur. Çünkü bugüne kadar yürümeyi planladığın tüm yollar iki kişilikti. Tek başına adım atmayaca cesaretin olmayan yollarla doludur etrafın artık. O gittiği için yol ayrımının başında durmuş, nereye gideceğini bilmez bir halde etrafına bakıyorsundur. Bazı yol çok kalabalıktır. Kaybolmaktan korkar, tek başına girmeye cesaret etmezsin. Bazı yol çok ıssızdır. Başına birşey gelecek korkusundan girmezsin. Bazı yol toz pembedir boşa umutlanmaktan korkar girmezsin. Bazı yol da kapkaradır daha fazla yara almak istemediğin için girmezsin. Peki ne yapacaksın? Hayatının sonuna kadar bir yol ayrımında durup, ömrünü boşa mı harcayacaksın? Hayır! Boşa geçirmek için değildir bize verilen bu ömür! Benim yaptığımı yapacaksın! Atacaksın kendini ilk gördüğün yola. Hiç durmadan sonuna kadar koşa koşa gideceksin o yolun. Düşeceksin, kalkacaksın, ağlayacaksın, güleceksin. Yolun sonuna geldiğindeyse soracaksın kendine! "Ben neler öğrendim? Ben neler kazandım bu yolda?" Diye. Sonra, öğrendiklerinle öyle bir geri dönüp yürüyeceksin ki o yolu herkes senden korkacak. Attığın her adımın özgüven kokmasından herkes korkacak! Tekrar geleceksin yol ayrımına. Bu kez başka bir yol seçip koşacaksın ve yine döneceksin geri. Hayatın bu olacak senin kendini bulana dek. Ve en sonunda tüm yolları bitirip yol ayrımına geldiğinde, göreceksin ki başladığın gibi yalnız değilsin orda. Hayatın boyunca seni tüm yaralayanlar, üzenler af dilemek için gelmiş olacak oraya. Ama sen onlara bakmayacaksın! Sen kafanı çevirip, yol ayrımında yaralı duran, nereye gideceğini bilmeyen insanlara bakacaksın. Gideceksin yanlarına, tutacaksın ellerinden. "Koş" diyeceksin, "koş, tüm yollar senin." Umut olacaksın, destek olacaksın. Sana verilen ömrü boşuna kullanmayacaksın.Ben bu yüzden yazıyorum işte. Koştum tüm yolları geldim. Şimdi görüyorum ki bir çok kişi yol ayrımında durmuş, bakıyor çaresiz, korkmuş. Korkmayın. Yazdıklarım tutsun ellerinizden. Koşun! Tüm yollar sizin..!

~AYSS~


Hayatımızdan KesitlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin