ilk karar

59 4 3
                                    

İğrenç bir güne daha yeniden gözlerimi açtım ah olmaz sanırım okula geç. Kalmıştım hemen üstümü giyinip okula gitmeliyim yoksa sıfırcı haydar hocadan tekrar azar.işitecektim tişotümü giydikten sonra pantolumu giymek üzere ayaklarımdan geçirmiştim aman tanrım bu olamaz tekrar kilo almışım artık hiç. Birşey olmuyordu üstüme alışveriş. Yaparken bile en.büyük kıyafetlerin satıldığı mağazaya gidiyorum ve o an tartınma. Vakti inanmıyorum 98 kilo olmuşun tartıya bakarken gözlerimin dolduğunu hissediyordum dolaba elimi atıp ilk gelen eşortmanı zar zor olsada giydim umarım hocalar görmez görseler bile bir bahane uydurmalıyım. Evden çıkıp. Okula üşengeç bir şekilde yürümeye başladım kulaklıkta müzik dinlerken aşık oldugun erkeği gördüm ömer. Ömeri 2 yıldan. Beri plotonik bir şekilde seviyordum ama bana sadece bir kardeş gözüyle. Bakıyordu ve bu içimi acıtıyordu. Onu görünce kasılmaya başladım ömer uzun kaslı esmer ve mavi gözlü biriydi ve popilerdi ben ise ucube 1.60 boyunda. 98 kilo saçları. Uzun esmer biriydim sanırım. Kendimde sevdiğim tek şey saçlarımdı ömer yanıma yaklaşıyordu ve şöle dedi bana ''naber şişko'' sanırım çok kırıldım bunu daha öncede gapıyordu ama pek umursamıyordum okula gidene kadar elini omuzuma atmıştı ve hiç çekmemişti okula girince ömerin arkadaşları yanımıza. Geldi ve içlerinde en patafatşızı olan ateşti. Ateş '' ooo kanka. Yoksa yenge diye tanıştaracağın kişi bir yağ tulumumuydu'' dedi ve bir. Kez daha üzülerek rezil.oldum o çocuğun benle derdi neydi sanırım onu öldürmek istiyorum ve ateşe karşılı vererek ''insanların fiziksel özellikleriyle dalga geçmek seni bu kadar çokmu mutlu ediyor'' dedim. Ve çarpık bir gülümsemeyle bana ''evet'' cevabını verdi bende gözlerimi devirerek. '' iyi ozaman böle devam et'' diyerek yanlarından ayrıldım. Karşımda. En samimi olduğum arkadaşlarım vardı sanırım benim kilomla dalga geçmiyecek beni. Böle kabullenecek kişile onlardı onlardı diyorum çünkü ailem bile beni yargılıyor. Okula girince erketeye takılarak yere.düştüm ve herkez bana güldü düşerken bütün etlerimin sallandığını hissede biliyordum ve ağlamaya başladım bir yerim acımamıştı ama kendi tercihim.olmamasına rağmen kilomla dalga. Geçilip gülünmesi gruruma dokunuyordu bunun için. Ağlıyordum insanlara böle diyemezdim ya dizimin acıdığını söledim bir günde bu. Kadar rezillik fazla müdüre dizimin çok acıdığını şöledim ve izin alarak yol boyunca ağlataram yürüdüm kendi kendime soruyordum neden böleyim ben. Ben berna sağlamdım gerçekten soy adım gibi sağlam olmalıydım sanırım artık gerçekten kilo vermeliydim...

Bir Şişmanın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin