Kilo verme kararımın arkasında durduğum ilk gün kahvaltıda ne yapcağımı düşünüyorum sanırım. Kahve içsem.iyi olur kahvemi hazırlamak için mutfağa giderken hayel kurmuştum mesela zayıflamışım üstümde yüksek bel pantolun beyaz göbek tişortleri dirseğime kadar gelen beyaz.ince bir.hırka saçımda arkadan bol mısır örüğü sanırım o hayele sıkışmak istiyorum zayıf olanlar nekadar şanslı bir okadarda aptal bedenlerinin güzelliğinin farkında bile değiller kıymetlerinin hiç. Farkında değiller. Hayyelimden çıkarken kahvem hazır olmuştu kahvi yudumlarken saatin geç olduğunun farkına vardım okula giderken spor niyeti olsun die yolu dolandırarak okula gidiyordum okula vardığımda okulun kapısında en yakın arkadaşım seren'ni gördüm. Seren benim çok yakın arkadaşım bütün sırlarımızı birbirimize verirdik canım arkadaşım iyiki car derken aklına ilk dersin matematik olduğu aklıma geldi sanırım kusmak istiyorum derste yyumayı planlarken hoca ''berna niye uyuyosun sen buraya.uyumayamı geliyorsun veline haber verceğim''dedi bu adamın bana garezimi var birden içime korku doldu hoca aileme haber verirse ailem bana ceza verecek ceza verirlerse dışarıda spor yapamam hemen atılarak ''hocam özür dilerim biraz hastayımda ondan bir daha olmicak tekrar özür dilerim'' dedim ve hocada anlayış gösterdi sanırım paçayı yırttım bu işte bir bahane bularak eve gittim ve kilo vermek için bazı arastırmalar yaptım ıslak pamuk yutmak karnı acıktırmaz fakat pamuk kolay sindirilmediği için bağırsakları tıkyormuş bu neden yüzünden ölen insanlar olmuş bunu pas geçtim ölmeye niyetim yok yada ölmeye cesaretim. Yok başka bir şeye bakayım goji berry çileği. Dikkatimi çekti bu çilek yurt dışında yetişiyormuş 1 ayda bunu uygularsak 12 kilo veriliyormuş ve aktarkarda bulunuyormuş evden bir miktar oara alarak aktara gitmek için yol aldım yolda ''hey şişko': diye bir ses duydum bu ses bana tanıdıktı arkama döndüğümde ateşi gördüm herkez bize bakıyordu kızgen ve büyük adımlarla aktara gidiyordum 1 paket goji berry çileği aldım büyük bir umutla eve doğru yürümeye başladım eve geldiğimde terlemiştim.ılık bir duş aldım ve banyodan çıkar çıkmaz adamın tarif ettiği gibi önce suyu kaynattım sonra içine 5 tane goji berry attım çok tatlı bir renk ortaya çıktı kokusida.şeker.gibiydi tadı acı değildi bunu. İçtikten sonra spor yapmaya başladım spor yaparken aklıma zayıf halim gelio ve bu veni çok hırslandırıyor daha sonra aklıma bugün yolda ateşin sölediği söz aklıma geldi ve intikam almam gerektiğini sölüyor beynim ve dahada hırslanıyordum intikam soğuk yeninen bir yemekti ama ateşten öcümü alacağım ona gününü göstereceğim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Şişmanın Hikayesi
ChickLitBir şişmanın hikayesi ne mi hayatta bir çok sorun vardır. Herkezin farklı sorunu vardır bizim sorunumuz ise şişmanlığımız şişman olmaktan nefret ediyorduk herkezin alaycı bir bakışı vardı bize karşı ama bu bizim tercihimiz. Değildi bu yüzden bende b...