İLK TANİSMA

8 1 0
                                    


Dinle benim güzel prensesim..

Temmuz ayinin son haftalari.hava super, okul tatil ,dinlenip gezmenin tam zamani yani.
Karnenin karsiliginda aldigim siyah porsheyle İstanbul sokaklarinda tur atiyorum.

Arkadaslarimi toplayip egleniyordum ama saatin kac oldugu umrumda bile degildi. Ama artik gitmem gerekiyordu.

Atladim sifir model porsheme keyfim yerinde ama fazla icmis olmaliyim ki ne yaptimin farkinda olmayacak kadar kafam daginikti. Sanirsam o an isigi gormeyip yayalardan birine carpmistim ki Allahtan yavas gidiyordum carpmanin şokuyla beynim acildi hemen arabadan indim ve kosarak ne olduguna baktim kiza carpmistim yerde oturmus ayagini tutuyordu.

Seslendim"iyimisin hastaneye gotureyim mi " diye bir daha tekrarladim " iyimisin ". Saclarinin uzunlugundan yuzu gozukmuyordu saclarini cektim kenara dogru birden bana bagirmaya basladi" çek elini uzerimden yoksa fena benzetirim" diye.

Geri cekildim carptigim icin kizmis olmaliydi diyerek sustum. Sonra yavasca ayaga kalkti yardim etmek istedim ama yine tersledi"istemez"diye bense sadece "peki" diyebildim. Kiz bir an durdu once arabaya bakti sonra bana bakti ve sanirsam saglam bir kufur etti.

Ben sakinlimi koruyup tanismak istedim "merhaba ben emre. Afedersiniz isigi gormedim o yuzden carptim ozur dilerim. İsterseniz hastaneye goturebilirim."kiz beni duymamis gibi yapip bir yere oturdu.Zaten yarim saat gecmeden polis ve ambulans gelmisti bile.

Ben polis kontrolundeyken kiz ise ambulansa gidiyordu.O an dusundugum tek sey acaba babam ne zaman gelip beni polisten alacak dusuncesiydi.Acaba haberleri varmidir.Sonra polis memurunun aciklamasiyla kafami topladim " Bayim siz ve hanimefendi karakola kadar misafirimizsiniz ifadeniz alinacak.Buyrun."

Ben ne yapacagim diye dusunurken bayan saclarini topluyordu ve benden tokasini tutmami rica etti" şunu bi tutarmisin " ben sadece kafami salladim. O sacini toplarken onu izledim neden bilmiyorum ama gozlerim takili kalmisti. İste ilk kez orda gorebildim yuzunu ve ilk kez bu kadar inceledim.Cok guzel bir bayandi,tekrar tanismayi denedim ve bu sefer ikimizde biraz daha sakindik. " meraba ben emre guzel bir tanisma olmadi tatsiz olay icin ozur dilerim". Evet sakinlesmisti kizgin bakislar yoktu uzerimde biraz durduktan sonra "bende sinem tanismamiz dediginiz gibi pek hos olmadi" diyerek kisa kesti.

Araba nerde acaba

Babam kesin bidaha vermez.
Bittin oglum emre.

O sira bizi ifade icin başkomiserin odasina aldilar,ben ifade verip cikariz diye biliyodum oylede yaptim tam kapiya yaklastim ordan bir ses "Dur bakalim emre bey bakalim sinem hanim sizden sikayetci olacakmi? Nereye hemen."

İste o an dedim "bittin oglum emre kiz seni sabahtan beri tersliyo kesin sikayetci olur.

"pardon komserim yani baskomserim burdayim". O an kiza rakildi gozlerim kirpikleri cok guzel ve uzundu. Gozleri siyahti ama o kadar guzeldiki takili kaldim ve sanirim fark etti ve yanaklardaki kizarikliligi komiser bile fark etmisti "iyimisin kizim su istermisin? ". " yok saolun baskomserin iyiyim ".

"Peki o zaman iyiysen fazla tutmayalim seni soyle bakalim sikayetcimisin bu yakisiklidan?" .kiz once bana bakti sonra komisere donup" hayir baskomserin sikayetci degilim simdi gidebilirmiyim?".
"tabi kizim kagidi imzalaman yeterli".

Odadan ciktigimizda kolundan tuttum neden yaptim bilmiyorum ama biraz sıkı tuttum galiba kiz birden donup "napiyorsun kolumu birak"dedi.hemen biraktim"ozur dilerim"masum bir gulusle atlattim :-). "tesekkur ederim"dedim
"niye"
"iceride benden sikayetci olmadigin icin"
"onemli degil"diye karsilik verdi. Ona "gece gec oldu taksi bulamayabilirsin ben birakayim mi"dedim eve gidince kendimi tebrik edecektim soyledigim sey buyuk cesaret ama."yok tesekkur ederim" diyince bir cesaret hamlesi olarak "lutfen israr ediyorum. Bunu ozurum olarak kabul et" diyince saskin bir bakisla bana bakti sonra saate bakti ve "tamam peki"dedi.

Araba nerdeydi acaba alabilecekmiydim arabayi kiza rezil olmasaydik bari o kadar ikna ettik.

"beni bir dakika beklermisin lutfen" dedikten sonra baskomiserin kapisini tiklatip tekrar odaya girdim"afedersin baskomserim acaba benim araba nerde?"
"arabayi simdi alamazsin kocum kusura bakma yarin verirler"diyince bir an agzimi tutamayip"hasss... Pardon baskomserim tamam ben yarin alirim o zaman" deyip ciktim

Aha oglum emre simdi s*ctin

Kizin yanina gittim hemen durumu anlatmaya basladim.
"seyy...ııı sey oldu yaa..."
"arabayi vermediler demi" diyince anlamasina sevindim.
"evet.ama yuruyerek gidelim benim icin sikinti degil tabi senin icinde sikinti degilse"

Acaba ne diyecek???

"tamam bana uyar" dedi.

Hadi oglum emre simdi sira sende

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayatima HosgeldinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin