Jutro je.Hladna jesen ostavlja samo sjećanja na one lijepe tople dane kada smo plivali u moru.Savršen dan za prošetati po rivi rijeke.Kada sam došla,pored mene se odjednom stvorila ona ,,vrsta čovjeka".Ne znam kako!Samo je progovorio:
,,Marko."
,,Što Marko?" U čudu samupitala.
,,Ja sam Marko Erg.Ne zanima te?Ja mogu otići,ne smeta mi."
,,Ne!Nemoj ići!Zanima me.Ali najviše me za sad zanima kakva si ti to ,,vrsta čovjeka''."
,,Ah,to češ saznati već.Ne opterećuj se time još.Samo da ti kažem,kada češ biti u opasnosti,a bit ćeš sigurno,samo kaži ,,artis"."
,,Čekaj!A zaš...to?"Otišao je.Sada ne znam kako on zna i što znači to ,,artis"!Ne želim to spominjati,da se nešto nebi desilo.Upotrijebit ću kako je on rekao.Samo kada ću biti u opasnosti.U tom silnom razmišljanju došla sam kući.Pozdravila majku i krenula na kat,u svoju sobu.Legla sam na krevet,no osjećala sam nešto ispod posteljine.Maknula sam posteljinu i ugledala pismo.Pisalo je:Kada ovo pročitaš doći ću pa se nemoj uplašiti.Zaboravio sam ti nešto reći.
Marko
Odjednom se samo stvorio u mojoj sobi!
,,K..k..ako!" Upitala sam izbezumljeno.
,,Haha,ti možeš puuuno više.No reći ću ti na što točno mislim kada će za to doći vrijeme,sada.Možda ćeš ovo teško podnijeti,no moraš ubiti svoju najbolju prijateljicu,jer je ona samo smetnja na našem putu.Da znaš,ti si vampir.Tvoj otac bio je vođa ove bande.Sada si ti novi vođa.On je preminuo od ugriza oca tvoje najbolje prijateljice.To nitko nije znao,samo mi iz bande.Sada prijeđimo na tvoje moći.Možeš svašta.Otkrivat ćeš to s vremenom.Najbitnije za sada je da znaš da kada si u opasnosti potiho kažeš ,,artis".To je sve za sada."Rekao je i otišao.Ja sam ostala izbezumljeno sjediti na krevetu.Trebalo mi je 10-20 minuta da shvatim što je zapravo Marko rekao sada.No dobro,prihvatit ću sve,ali ne mogu ubiti svoju najbolju prijateljicu!Nisam luda!No moram se osvetiti njenom ocu,a to je najbolja osveta!
Ubrzo je došla noć i otišla sam na spavanje.Dan je bio nevjerojatan!#nina❤
YOU ARE READING
Očeva tajna
VampireSve počinje kada u san djevojke Karle Deragern(15) ulazi neki glas.Taj glas pojavio bi se svaki put kada bi sanjala oca.Svog pokojnog oca Martina Deragerna(39) koji joj je na samrti rekao ,,saznat češ sve sa 16 godina".Ona će u 1. mjesecu (siječnju)...