Tuga(10)

251 27 4
                                    

Kao svako jutro,naravno budim se...Obavljam higijenu...Odlazim dolje...Čistačica mi je rekla da je mama ostavila poruku na stolu.Pisalo je:
,,Dušo,danas sam morala otići ranije na posao,bilo je hitno...Pusa!"
Inače ne ide rano,no dobro...
Otišla sam se prošetati.Naravno svi znate gdje.Kada sam došla,Marku nije bilo ni traga.Čudno mi je što ga nevidim već 2. dan za redom.Zašto?Sam Bog ne zna...Otišla sam u dvorac.Otac mi se javlja:,,Dvoje NAMA dragih ljudi je u opasnosti!Sjeti se kutijice!Ti imaš tu moć!"
Ništa mi nije bilo jasno,barem ne nekoliko trenutaka.Onda sam sve shvatila.Mama i Marko!Otišla sam po tajnu kutijicu.Bila je prazna!Bacila sam je u pod i počela plakati.No rekla sam sama sebi bit ću jača! .U međuvremenu kutijica se raspala na komadiće.Nešto je ipak ispalo iz nje.Neki žuti,stari papirus.Na njemu je glagoljicom pisalo:
1 čovijek:ćomopusas
2 ljudi:arigona
3 ljudi:martorija
4 ljudi:anir
5 ljudi:granicas

Valjda je to bila uputa moći.Rekla sam arigona i stvorila se na mostu rijeke!Vidjela sam Marka i majku kako leže na podu,a pored njih bio je neki čovjek.Zapravo,nije bio čovjek!Bio je to ogavan i ružan majčin šef!Krenula sam prema njemu ne znajući što učiniti.A onda sam shvatila:kutijica!Hitro sam se našla u dvorcu i uzela dijelove kutijice.Bacila sam na maminog šefa sve te komade.On je pao i utopio se.Krenula sam prema Marku i majci.Ponovno otac:eliksir je u tebi,u tvojoj tuzi,u tvojim očima.
Što to znači?Ja bih trebala iskopati oči?!Krenula sam plakati grleći ih.Oni su,oni...Oni su zagrlili mene!Shvatila sam!Moje suze!Eliksir su moje suze!U meni,u mojim očima!Digli smo se,krenuli prema kući.Ja sam majci objasnila sve,ona je meni rekla kako je njezin šef mrzio mog oca te da su se on i otac moje BFF urotili protiv mog oca.Ako se jedan uništi,unište se oboje!Sada je sve sretno završilo,no još nije kraj!Sutra ubijam svoju zlu BFF koja je glumila sve ove godine za svog oca,dobrovoljno!Osveta je uvijek slatka,zar ne?

Zao mi je sto nemam vremena cesce objavljivati nastavke,nadam se da razumijete...Vec znate:vote/com plz!

#nina❤

Očeva tajnaWhere stories live. Discover now