2.Bölüm

183 9 0
                                    

Tren garına vardık ve trendeyiz.Ormanlık alandayız.Bir evde 1 - 2 hafta kalacağız.Ondan sonra hava elementine gideceğiz.Allah'tan patlamadan sonra hiçbir maddi zarar olmadı.O yüzden çok şanslıyız.Yoksa tüm dünya annemi ve babamı suçlardı.

Tüm elementler güçlerini iyi yönde kullanmak için hava elementine geldi burada okul kalitesi yüksek.

Okulun adı: Dose Üniversitesi

James: Buralarda yurt bulmak çok zor.Eve çıkacağız.Annem babam ve Kate laboratuvar da araştırma yapıyorlar.Ben burada ev arıyorum.

Addy: Sende mi eve çıkacaksın ?

James: Evet, sen de mi eve çıkacaksın ?

Addy: Bende eve çıkacağım. Adım Addy.

James: Bende James.

Addy: Aynı eve çıkalım mı ?

James: İyi fikir.Ama bunun suyu var elektriği var.1 - 2 kişi felan bulalım.Fiyat da azalır hem.

Addy: Haklısın.Evler çok pahalı.

Fabio: Bende sizinle aynı eve çıkabilir miyim ?

Addy: İyi fikir.

Elsa: Merhaba ben Elsa.Ev arıyorum ama bulamıyorum.Bana yardım eder misiniz ?

Addy, Elsa'yı görünce kalbinde kelebekler pırpır eder.

Addy: Bizde eve çıkıyoruz.Biz ikimiz James ve ben.Ben Addy.Eğer istersen aynı eve çıkabiliriz.

James: Addy haklı.

Elsa: İyi fikir.

Chan: Affedersiniz istemeden kulak misafiri oldum.Aynı eve çıkıyorsunuz bende sizinle aynı eve çıkabilir miyim ?

James: Tabii ki.Elsa

Elsa: Evet iyi fikir.

Addy: Bana uyar.

Chan: Benim adım Chan.

James: Sağ kolunuzun bileğine bakabilir miyim ?

Herkes teker gösterir.Sıra James'e geldiğinde biraz utançla kolunu gösterir.Kimse James'i dışlamaz yargılamaz.Eve çıkarlar.2 katlı dublex eve çıkarlar 5+1.Evin bazı kuralları var ;

1.Kimse kimsenin odasına izinsiz girmeyecek.

2.Faturalar eşit bir şekilde ödenecek.

3.Dağıtan toplar

Örnek verebiliriz.Herkes biliyor az çok elementlerini kullanmayı.Bir tek James.



4 ElementHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin