Capitolul 1 " Intalnirea"

104 3 0
                                    


Telefonul suna de mai bine de 10 minute in continuu ,iar eu nu ma puteam trezi.Am deschis ochii încet si am cautat cu mana telefonul prin pat , l-am deschis si ...
-In sfarsit ! Se rasti Vicky la mine
-Hey si tie nervoaso !
-Nu ma lua pe mine cu "nervoaso"!
-Bine,bine .i-am spus oarecum amuzată .
-Te-ai pregătit pentru test? Îmi spuse Vichy.
-Test? Ce test?
-Imprastiata mai esti ,Diana !Cum ai putut sa uiți ca azi avem test la istorie ?
-Nu stiu pur si simplu .
-Ei bine, ar cam trebui sa te pregatesti pentru ca intr-o ora începem liceul .
-O ora ? Vicky, de ce nu mi-ai spus ?
-Pai eu incercam dar tu erai prea ocupată cu dormitul .
-Ok,ok am inteles e vina mea .
-Grabeste-te!tipa aceasta la mine
-Bine!am tipat la ea .
Apoi am inchis telefonul si m-am ridicat din pat ducandu-ma direct la baie pentru a-mi face un dus rapid , după ce mi-am facut dusul m-am îndreptat direct spre dulapul meu pentru a ma imbraca .Mi-a luat 10 minute ca sa ma îmbrac dar a meritat purtam o pereche de blugi cu talie inalta un tricou albastru scurt si in picioare aveam conversii de aceasi culoare cu tricoul ,mi-am prins parul intr-o coadă si am pornit spre liceu cu caietul de istorie in mana pentru a mai invata cate ceva .A da am uitat sa ma prezint , eu sunt Diana doar o adolescentă obisnuita de 15 ani ,cu forme perfecte si cu o viata ei bine o viata de rahat daca as putea spune si asa ,părinți nu aveam deoarece au murit in urma unui accident când aveam doar 6 ani eu stând doar cu sora mamei mele de atunci , iar Vicky cea mai de inainte e prietena mea cea mai buna o stiu încă decand eram in scutece ,mama mea fiind prietena foarte buna cu mama ei .
Ajunsă la liceu m-am întâlnit cu Vicky
-Hey ,Vicky! PA Vicky!
-Diana ,stai!
Atunci s-a intamplat minunea m-am izbit de cel mai frumos băiat din liceu ,Oh Doamne!
-Ai grija pe unde mergi toci...
-Scuze,scuze nu am vrut !
-Nu-i nimic frumoaso, e vina mea .Mi-a spus acesta afișând cel mai frumos zâmbet posibil ,si aplecandu-se după caietul care îmi căzuse din mana
-Multumesc.i-am spus zâmbind luandu-mi caietul din mana lui ,mâinile noastre aproape atingandu-se .
Marius P.O.V
-Frate ai vazut-o pe tipa aia blonda aseară în club ? Îmi spuse Criss entuziasmat .
-Care?Tipa aia care încerca sa si-o tragă cu mine in baia clubului?Mda frate am vazut-o.i-am spus eu plictisit .
-Cred ca m-am îndrăgostit !
-Criss ,pe bune acum crezi ca, curva aia s-ar uita la tine ?
-Nu frate si la tine s-ar uita nu ?Îmi spuse acesta pe un ton sarcastic .
-Nu am spus asta doar ca nu te merita .
Si atunci s-a intamplat ...
-Ai grija pe unde mergi toci... Nu am mai apucat sa zic nimic când aceasta isi ridica privirea din pământ era superba , avea ochii de un albastru ca cerul si parul usor ondulat si brunet ,avea forme bine definite ,era pur si simplu superba.
-Scuze,scuze nu am vrut ... mi-a spus aceasta.
-Nu-i nimic frumoaso e vina mea ! I-am spus zambindu-i si aplecandu-ma după caietul care ii căzuse
-Multumesc! Îmi spuse zâmbind lundu-si caietul din mana mea .

Iubire fara sfarsit (18+)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum