Marius P.O.V
Era atât de frumoasa sper sa o vad curand .
-Criss?
-Da, frate.Ce ai pățit ?
- Cred ca... Nu stiu sigur ...dar... m-am îndrăgostit , frate.
-Ce? De cine ?întreba Criss nedumerit.
-De ea !Frate ai vazut-o cat era de frumoasa offf si ce ochi superbi avea si ...Si era atât de inocenta.
-Esti nebun ?! Spuse Criss intorcandu-se spre mine.Ea e boboaca iar tu....tu esti un mare golan căruia ii fug ochii numai după fete.
- Dar, ea nu e ca celelalte , ea e diferită si chiar m-am îndrăgostit de ea ! Ce nu poti intelege ? Spun uitandu-ma atent in ochii lui Criss încercând sa par cat mai serios .
-Bine, frate am înțeles! Dar , chiar crezi ca ea simte la fel pentru tine ?
-Vom afla in pauza , ma duc la ea si am sa-i cer o intalnire , iar daca accepta inseamna ca simte la fel, dar daca nu accepta o sa o las in pace .
-Bine , atunci asa faci , dar nu uita ce ai spus !
....
Ora trecuse destul de greu , dar nici de cum n-am putut fi atent la ceea ce spunea profesorul , ma gândeam la ea si la ce i-am spus lui Criss ca am sa fac , sincer îmi e putin teama ca n-o sa accepte , dar încercarea moarte n-are.
Am iesit in curtea liceului si.... am vazut-o stătea pe banca din fata liceului cu ochii in telefon , iar vântul bătea usor , ridicandu-i putin părul, of era superba .Mi-am luat inima in dinti si am pornit spre ea , era ciudat nu mi s-a m-ai intamplat niciodata sa am emotii inainte de a vorbi cu o fata , pur si simplu treceam la fapte adică, la sex... mda la asta treceam, dar...la ea e diferită nu vreau sa fac asta cu ea e prea mica si fragilă si nu vreau sa o rănesc.
-Hei , frumoaso! I-am spus așezându-ma langa ea .
Aceasta mi-a zâmbit usor iar apoi si-a mutat privirea spre mine .
-Hei! Mi-a spus cu vocea aproape stinsă .
-Ai vrea sa.... humm...cum sa iti spun ...Am spus balbaindu-ma .
-Tu îmi ceri cumva o intalnire ? A spus ea intr-un final .
-Cam da...deci ? Ce zici ?
-Pai... Nu stiu ... Da.... Mi-a spus jucandu--se cu o suvita din par.
Atunci inima mi-a luat-o la goana.A spus DA , nu pot sa cred , ii place de mine .
-Atunci vin sa te iau la 7 .Da-mi adresa ta .
-Notează ....
După ce mi-a dat adresa ei am plecat repede la Criss sa ii spun ca frumoasa mea cu ochii albastrii , mi-a acceptat intalnirea.
Bun, deci asta este al 3-lea capitol , si sper sa va placă , scuzati-mi greselile gramaticale in caz ca sunt ... Si întârzierile . Sper sa va placă ceea ce incerc eu sa fac aici .Astept parerile voastre legate de poveste. 😘❤❤
CITEȘTI
Iubire fara sfarsit (18+)
Teen FictionEl, e doar un baiat de bani gata si cu multe fete la picioarele lui . Ea, o simpla fata ,orfana si chinuita de soarta . Dar dintr-o simpla greseala cei doi ajung sa se ......indragosteasca unul de calalalt . Vor reusi ei oare sa treaca peste obs...