Capitolul 4.M-a sărutat !

59 3 0
                                    

Din perspectiva Dianei
Am acceptat intalnirea cu el ,sincer chiar am rămas surprinsă sa ma întrebe fix pe mine daca vreau sa ies cu el. Cred ca si el ma place...nu, nu ,nu se poate nu are cum ..sau poate are? Of, atâtea gânduri . Îmi arunc o privire spre ceas si deja devin agitată era 18:30 iar eu in jumatate de ora trebuia sa ma vad cu EL si eu stau in pat cu ochii pe pereti gandindu-ma la tîmpenii. M-am ridicat cu o vizită din pat si m-am dus direct spre baie pentru a face un duş rapid .
După dus m-am îndreptat spre dulap pentru a-mi alege ținuta.Am ales o rochie rosie si o jacheta de piele neagra si opereche de conversi negrii , de machiat nu prea m-am ocupat cine stie ce mi-am dat doar cu putin rimel si un balsam de buze, parul l-am îndreptat si l-am lăsat pe spate .
Ma uitam în oglindă când de o data se auzi o bătaie puternica in usa ma panicasem era deja aici.
Mă îndreapt către ușa simțind cum inima mi se face cât un purice de mica, mintea îmi spunea "Fugi!" în timp ce inima îmi zicea "Stai aici și deschide-i ușa băiatului, idioato!". Într-un final am reușit sa îmi înving teama și emoțiile și sa ii deschid ușa, în spatele acesteia se afla frumosul meu cu un zâmbet minunat, eu raspunzandu-i la fel cu un zâmbet.. Deodată scoase de la spate un buchet minunat de trandafiri roșii, de unde oare o fii știut ca sunt preferații mei?
-Mulțumesc, spun eu cu un zâmbet inocent pe fata... Dar de unde ai știut?
Acesta doar zambii și se apropie de mine soptindu-mi la ureche
-O fata asa frumoasa ca tine merita cele mai frumoase flori.
Ma inrosisem la auzul acestor cuvinte, uau băiatul asta chiar știe cum sa se comporte cu o fata, cred ca multe fete sunt înnebunite după el.
Gândurile mi-au fost întrerupte când acesta ma lua de mana.
-Deci.. Spune-mi cate ceva despre tine, frumoaso.
-Pai.. Nu prea am ce sa iti spun despre mine sunt doar o persoana oarecare nu am nimic special.
-Eu cred cu totul altceva. Spune acesta uitându-se fix în ochii mei.
Din nou simțeam cum îmi ard obrajii.
Petrecusem o seara minunata împreună, n-am plimbat, am vorbit, am ras, a fost minunat e așa de perfect băiatul asta.
Ne aflam pe aleea ce ducea spre casa mea.
-Bun,deci am ajuns a fost o seara minunata. Spun ușor, zâmbind timid.
-La fel de minunata ca tine, printeso! Spuse sarutandu-mi mana ușor, ne luându-și ochii de la mine.
-Noapte bună, Marius!
-Spune-mi "iubitule", iubito!
-Ce? Nici nu apucasem sa închei fraza ca își lipi buzele de ale mele într-un cald sărut, era asa de bine saruta ca un înger, cred ca am murit și am ajuns în Rai, picioarele îmi tremurau și înteg corpul îmi vibra la fiecare atingere a sa, cred că dacă nu ma țineam de el acum sarutam pământul.
-Noapte bună, iubito! Îmi spune desprinzandu-se din sărut.
-Noapte bună, Mar.. Iubit.. Aaa.. Noapte bună! Spun balbaindu-ma, acesta doar îmi zâmbi și se îndeparta de mine
Am întrat în casa închizând ușa în urma mea lăsându-mă mai apoi pe ea în jos în timp ce îmi mușcam buza de jos.
-Ce a fost asta? Spun gândindu-mă la ceea ce tocmai s-a întâmplat.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 07, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire fara sfarsit (18+)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum