Azi e Marti ma scol si incepe sa ma doara capul ma ridic din pat si cind vreau sa-mi iau telefonul am vazut o scrisoare am crezut ca e de la mama .In scrisoare scria:
Iubito te invit la o cina romantica azi la ora 20:00
La mine acasa
Cu drag Max <3Eu:Wow nici nu m-am asteptat sa ma invite trebuie sa ma pregatesc.Inuyasha,Milasca la mincare.
Inuyasha fericit alerga spre mine ,iar Milasca se alinta pe linga mine.Eu:Oare ce sa fac ?Iam hranit .A da trebuie sa le fac baie.
Pina am terminat sa le fac baie era deamu ora 17:36
Inuyasha alerga si stropea tot cu apa scuturindusi apa de pe corp.
Iar Milasca sa urcat in pat si se stergea de plapuma mea.
Am intrat in baie mi-am facut o baie calda cu spuma si am stat destul de mult , cind am iesit mi-am cîrliontat parul si l-am lasat pe spate .M-am uitat la ceas si era 19:15 m-am dus repede in camera sa imi aleg hainele .
Mi-am ales o rochie rosie aprinsa
in fata mai sus de genunchi iar in spate era lunga pina la podea mi-am luat cercei roz frumosi si m-am incaltat cu pantofi pe toc rosii.M-am pornit din casa la 20:00 si am ajuns la 20:05.
Am batut in usa si Max a deschis usa era in costum foarte bine ii statea in costum era asa dragut :) ^_^Max:Salut,wow.. Ce frumos arati ^_^
Eu:Salut,multumes si tu arati dragut in costum .
Max:Intra.
Eu am intrat in casa era asa de romantic erau luminari in toata casa era o mireasma de trandafir am mers spre masa era foarte frumos aranjata .
Max:Poftim un trandafir frumos pentru o fata frumoasa .Spune el.zimbind.
Eu:Multumesc.Ii spun si iau trandafirul si ii dau un sarut dulce pe buze.
Ne-am asezat la masa am mincat am vorbit am ris si ,Max a spus ca trebuie sa ne ducem la o plimbare.
Ne-am urcat in BMW-ul lui si am mers la plaja.
Cind am ajuns ne-am coborit din masina si ne-am dus la mal era un peisaj minunat .Eu:Ce frumoasa e marea noapte.Asa de tare imi plac stele lucitoare, valurile frumoase si luna care straluceste in mare era o zi minunata.
Ne-am asejat pe nisip se ne uitam la cer .
Max m-a luat de mina si mia spus:Max:Vreau ca noaptea acesta sa nu se termine nici odata pot sa stau si sa ma uit la ochii tai care stralucesc ,vreau sa fii tot timpul cu mine pentru ca eu Te Iubesc .
Eu:Max eu tot timpul o sa fiu cu tine pentru ca eu Te Iubesc Cel Mai Tare.
Spun eu rizind si sarutindul.Max:Nu eu te iubesc mai tare.
Spune rizind si s-a sculat in picioare.Eu:Ok tu ma iubesti mai tare.
Spun eu rizind.Eu:Vrei sa ne jucam de- a prinselea.
Max:Hai.
Eu:Tu ma prinzi.
Spun eu alergind pe malul marii si fugind prin valuri.Max:Fugi fugi eu o sa te prind .
Am intrat in apa si am inceput sa ne stropim sa ne ridem si sa ne imbratisam.Am iesit uzi era ora 1:56 .
Eu:Hai sa ne pornim acasa ca e tirziu si o sa ingheg de frig.
Max se dezbraca de sacou si ma imbraca cu el
Max:Bine hai acasa.
Neam urcat in masina pina am ajuns acasa am adormit .
Max s-a parcat in fata casei mele si ma luat inbrate si m-a dus linga usa a sunat la usa si mama a deschis.
Max:Shhh... Fely doarme trebuie sa o duc in pat.Mama:Ce ati facut voi de ati venit uzi ?Hai ramii pe noapte sa nu te tirii pina acasa.
Max:Bine ma duc sa o duc pe Fely.
Max ma dus in camera ma culcat pe pat si ma invelit cu plapuma ma sarutat pe frunte si mia spus:
Max:Noapte buna iubito sa ai vise placute.Max sa dus in camera de oaspeti si a adormit.
A fost cea mai superba zi din viata mea^_^
Sper ca va place cartea incerc sa scriu cit mai des si cit mai mult .Scrieti in comentarii ce credeti despre cartea mea.Multumesc ca cititi cartea
^_^