Eu:Ceea ce poti sati spun ca iti sunt foarte apropiat.
Fely:Tu esti ....Jack?
Eu: cine e Jack imi spun in minte
Eu: Cine e Jack.Fely:Tu esti Jack nu te apropia dute !!
Ea a strigat cu putere la mine era speriata.
Pe usa a intrat doctorul.Doctorul:Max vina miine ea trebuie sa se odihneasca.
Eu am iesit din spital nervos.
WTF cine-i Jack ce ea facut de ce e asa speriata . Jur ca daca o sa aflu unde sta o sa-l omor.Hhm unde-i mobu cineva ma suna.
Eu:Da .. Alo
Baietii:Sall, intra pe la noi suntem la Fely acasa.
Eu:Ok,vin.
Peste citeva minute intru pe usa si sunt arucat la pamint de o suta de intrebari ca:
Cum e Fely?,Ce mai face , se simte bine , ce a spus si asa mai departe.Eu:Sa trezit se simte bine dar si-a pierdut memoria ,nu toata .
Fetele:A spus ceva ? Ce? Spune!
Eu:Nu vreau sa vorbesc pe tema asta . Dar spunetim cine il stie pe Jack?
Mama ei: Jack. Il stiu el si Felicia au fost inpreuna 3 ani si citeva luni dupa asta am plecat.
Eu: De ce ati plecat ?
Mama ei: Tot din vina lui.
Fetele si eu: Ce ea facut? Dacal gasim il omorim . Am spus noi la unison
Mama ei: A ranito , s-au despartit inainte de a impleni Felicia 16 ani .
Eu: Ce ea facut? Am strigat nervos imi iesia fum de cit de nervos eram am vrut sa-l gasesc si sa-l gitui.
Mama ei nu putea sa se aptina a vrut sa plinga.Mama ei: Era prea mica petru ce a vrut el sa faca el avea 17 ea implinea 16.
Baietii si fetele: A vrut sa o
Eu:violeze si ea s-a batut cu el si sau despartit am spus cu asa un glas de parca eram diavolul in persoana.
Ei:de unde stii?Eu:E logic pentru comportamentul ei.
Eu:Hai sa schimbam tema .Miine o sa trecem pe la ea.
Am spus si am plecatOare cine il stie pe Jack unde traieste sau cine e .
A da cum am putut sa uit de fratele ei.Eu:Alo Doina stii numarul lui Tudor.
Doina :Da scrie pe foaie 06*******
Eu:Mersi ,pakaDoina:Cuplacere nu fa nici o prostie,paka.
Eu am scris nr si am asteptat sami raspunda.
Tudor:Alo
Eu:Salut,sunt prietenul surioarei tale a nimerit in spital are amnezie si la pomenit pe Jack ,spunemi te rog cinei si da ea se simte bine si peste o saptamina si ceva o sasi aduca tot aminte.
Spunemi tot despre el si unde traieste.
Tudor:Jack -18 ani 1.80 inaltimea,par saten scurt ,ochii verzi deschis. Sta la inchisoare pentru ca a vrut sa o violeze pe Fely , a amenintato ,a furat di banka o mie de euro.Eu:Ooho,in care inchisoare?
Tudor:Inchisoarea speciala din L.A
Eu:Mersi.
Tudor:Sper ca nu esti ca el ,pari un baiat normal
Eu:Sunt normal doar ca vreau sa-l omor pentru ce ea facut ei.
Tudor:Nu fa prostii ea are nevoie de tine .Paka.
Eu:N-o sa fac .Paka
El o sa plateasca pentru tot.
Multumesc ca cititi cartea scuzati pentru greseli , Sper ca va placut scrieti parerile voastre in comentarii va rog.
^_^ <3
Si scrieti daca va place cartea ,daca aveti idei.