Merhaba ^^ Bu hikayeyi bekleyen okuyucularıma sesleniyorum. Hepinizden tek tek özür dileyerek bu duyuruya başlıyorum.
Bu hikayeyi yazalı baya zaman geçti. Bu hikayeyi yazma sebebim en yakın arkadasım Nil (alonenil ) tarafından olmuştu. Onun hikayelerine bazen azıcık tüyolar veriyordum ve ' Sende Yazmalısın! ' dediği için yazmıştım. Onu tanımadan önce pek korelileri tanımazdım - hatta hiç tanımazdım -. Ama o en büyük fanlarından olduğu için beni de onlarla tanıştırmıştı. SHINee, Exo, Girls Generation vs. falan hepsini Nil sayesinde tanıdım ve bu hikayeye onun sayesinde başladım. Bir ara yorumlardan ve özel mesaj olarak sürekli yb istendiği için yazmaya çalıştım. Bu hikayeyi yayımladığımda aslında 2. bölümü hazırdı. Fakat bir türlü üşengecliğimden geçiremedim. Sonra okul defterimde oldugu için ve okul kapandıgı için defterimle birlikte kayboldu ben farkında olmadan. Bunun için çok üzgünüm.
Demek istediğim şu arkadaşlar;
Ben zaten sırf siz ısrar ettiniz diye 1 gün de - ders dinlemeyip- harika bir bölüm çıkardım. Kısa mı oldu? Uzun mu oldu? Pek bilemeyecegim. Tek bildiğim içime sindiği.Arkadaşlar maalesef ki ben bu hikayenin devamını getiremeyeceğim. Fakat başka bir hesapta, başka karakterlerle- kendi kafamda belirlediğim isim ve karakterlerle-, benzer bir kurgu ile karşınıza çıkacagım. İsteyen olursa açtığım zaman HESABIMI veya HİKAYEMİN ADINI sizlerle paylaşırım.
Ama sizi fazla beklettiğim ve size BU HİKAYE BİTTİ! demeyip yeni bölüm en yakın zamanda gelecek dediğimden ötürü 2. Bölümü bu hafta paylaşacağım. Ve daha sonrasında bi kaç gün içinde yeni hesap açtığımda yani YENİ HESABIMI sizlerle paylastıktan sonra bu hesabı kapatacagım.
Hepinizden binlerce kez özür diliyorum. Bu bir veda değil yani yeni hikayelerim olacak. Bu yeni bir başlangıç. Şimdiden hepinizi çook seviyorum. İyi ki varsınız! Görüşmek üzere yeni bölümde .. ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sehun~Sunny
FanfictionSehun gerçekten aşık olmuştu. Onun için veremeyeceği hatta yapamayacağı şey yoktu. Ama karşısındaki kızın gerçek kimliğini bilmiyordu. Zaten öğrendiğinde birisi feda edecekti kendisini diğeri ise veda...