Adım , Kevin 15 yaşında Chorby kasabasında liseye gidiyorum.Derslerim pek iyi değil.Bu yüzden bu yaz ailemden ceza aldım.Ya yaz okuluna gidecektim , ya da kasabada bir İşlemeci'nin yanında çalışacaktım.
Yaz okulu kadar berbat birşey yoktur heralde.Bu yüzden çalışmayı , hemde biraz harçlık kazanmayı seçtim.
Bu arada internet ya da kütüphanelerden efsaneler ile ilgili yazılar okumaya bayılırım.İlgi alanımdır.
Fakat bunların gerçek olmamasına üzülüyorum.Düşünsenize kasabada bir ''Kurtarici Kurtadam.''
Ohh , sanırım olmadı heralde böyle birşey olsaydı türünü ortaya çıkarmak istemezdi.
Dediğim gibi yaz böyle geçicek , arkadaşlarım takılırken ben burada çıraklık yapıcam , kim bilir belki eğlencelidir.Okulun son günü yarın , gece oldugunda odama girdim.Biraz kestirdim.
Annem yemeğe çağırdı ''Haydi , yemek hazır Kevin!'' dedi.
Yanına gittiklerimde yemeğin ortasında bana çalışacagım Usta'mın adını söylediler adı ''Adolph''muş.
Aman tanrım! Bu Almanca'da soylu , asil kurt anlamına geliyordu.Belki bir tesadüfdü ama çekici ve hoştu.Ustamı görmek için sabırsızlanıyordum.
Bu durumdan annemlere bahsetmedim onlara ;
''Evet , iyi bir isim.'' dedim. Ne kadar komik !
Okulun son günü için yemekten sonra hemen uyudum.İyi bir uyku çektim.
Okula gittiğimde tüm arkadaşlarım yazın nasıl geçecegini soruyordu.Bende onlara ''Çalışacagım'' dedim.Şaşırdılar.
Bana şans dilediler.Öğle arasında Christopher'i aradım.Christoper benim en yakın arkadasım.Ona herseyimi anlatır , dertleşiriz.O da benim gibi efsaneler okur.İkimizin en büyük hayali Kurtadam olmak heralde.
Onu buldugumda ;
+Yazın ne yapıcaksın , dostum? dedim. Bana kasabanın marketinde çalışacagını söyledi.
Aman tanrım! ben yazı çalışarak geçiriceğim diye üzülürken Chris yan dükkandaki markette çalışacagını söyledi.Bende ona işlemeci'de çalışacagımı söyleyince mutlu oldu.
''En azından beraberiz , Kevin!'' dedi.
Okul bittiğinde eve geldim annem bana ustamın yarın 7.20'de orda olmamı istediğini söyledi.
Oldukca meraklıydım.Erkenden yattım.
Sabah hazırlanıp dışarı çıktıgımda pekte hoş olmayan şeyler ile karşılaştım.
Christopher'i gördüm.Yanına gidip ''Burda neler oluyor?'' dedim.
O da bana bakıp ;
..