●THROWBACK●
Baekhyun: Haa... jom!
SeHyun: Gomawo...
Baekhyun: Haish... x de apalah!
SeHyun: ( senyum )
Baekhyun: SeHyun? Saya suka awak!
●THROWBACK●
SeHyun: Suka?
SeHyun berjalan menuju ke pasaraya. Jasad ada kat pasaraya. Tapi roh...erm...
"Sha..."
SeHyun terlanggar seorang pakcik yang pegang kopi. Kopi tu ... apa lagi? Tumpahlah atas baju SeHyun. Habis basah!
SeHyun: Ah... mi... mi... mianhae, ajusshi...
Ahjusshi: Ah... nae... nae... ( lap baju SeHyun pakai tisu )
Pakcik tu pun... err... tetiba pulak timbul nafsu byuntae! ( erk >_< ) Dia pandang badan SeHyun atas sampai bawah.
SeHyun: A... ahjusshi??
Ahjusshi: ( pegang pinggang SeHyun )
SeHyun: Hah... hah? ( gelisah ) *haish... ahjusshi ni apa hal pulak! Main pegang-pegang pulak! *
SeHyun tu... sebenarnya ahli mempertahankan diri 'Taekwondo' yang terlatih... 'blue belt' lagi! Tapi... x sanggup nak pukul pakcik tu... pakcik je kot... tapi... bahaya!!
Suga: ( muncul ) + ( lepaskan tangan pakcik tu dari pinggang SeHyun )
Ahjusshi: Ya!!! Duguya?! Sibuk je!!
Suga: Ahjusshi... kalau nak pegang-pegang... baik x payah lah... saya je yang boleh pegang dia!
Ahjusshi: Apa hal pulak?!
Suga: ( lilit pinggang SeHyun pakai tangan ) sebab dia... girlfriend saya!
SeHyun: ( bisik ) hei... awak ni kenapa?
Suga: ( bisik ) diamlah!!
Ahjusshi: Eee... byuntae punya budak! Dahlah menyibuk hal orang tua!! ( pergi )
SeHyun: Erk... ( blushing )
Suga: Huh!
SeHyun: Err... awak buat apa ni??
Suga: Hah?!
SeHyun: Ni? ( tunjuk tangan Suga yang lilit pinggang dia )
Suga: Ah... ( pura-pura batuk ) + ( blushing )
SeHyun: Ah... nae...
Suga: Eh... kau?!
SeHyun: Awak? Mr. Ego!
Suga: Huhh!! So... aku x pandai minta maaf... aku belanja kau makan... boleh??
SeHyun: Haish... x payahlah.
Suga: Eh... jomlah!
Tiba-tiba...
"Gruu~..."
Perut SeHyun dah mula buat concert ( XD ) kesian... lapar but still nak nafikan!SeHyun: Erk... ( pegang perut )
Suga: Kau ni... lagi-lagi nak nafikan!!
SeHyun: Urm... hehehe... ( cute ) *x guna punya perut!! Sekarang baru kau nak bunyi!
Suga: Hmm... jomlah!! ( paut lengan SeHyun dan lari )
-----
TBC
YOU ARE READING
ONLY YOU ( byuntae )
FanfictionSeHyun sebelum ni seorang remaja yang biasa. Aik??? Oppa dia ni artis??? Apsal tak pernah tau pun??? Baekhyun??? Suka??? No way!!! Saper pulak mamat kurang ajar nihhh??? Nak tahu? Baca sendiri!