PART 9

149 10 2
                                    

Suga menarik SeHyun menuju ke stall yang dia selalu pergi.

SeHyun: Eh??

Suga: Urm?

SeHyun: Hmm... saya ingatkan awak nak bawa saya ke bar tadi. Yelah... awak kan orang kaya...

Suga: Cheh!! Banyaklah bar kau!! Duduk!!! ( duduk )

SeHyun: Hehehe... ( duduk )

Mak cik penjaga stall tu bawa 2 botol soju ke arah diaorang.

Suga: Gomawo, ahjumma.

Ahjumma: Nae...

SeHyun: Pfftt!!! Setahu saya... orang kaya biasanya minum wain... and others... but awak... uniklah awak ni!!

Suga: Heh!!

8 malam ( dah 3 jam berlalu )

Suga dah minum 5 cawan soju but SeHyun just minum 2 cawan je.

Suga: Minumlah lagi

SeHyun: X naklah.

Suga: X sedap ke?

SeHyun: Bukanlah... saya... nanti mabuk...

Suga: Haha... x delah...

Suga menuang soju dalam cawan SeHyun. SeHyun x sampai hati nak tolak. So... minum jelah... jarang boleh minum free... sedap pun sedap. ( jangan salah faham! Actually, author pun x tahu camne rasa soju ni )

Suga: Ahh... sedapnya...

SeHyun: ...

Sedar x sedar... SeHyun dah minum 2 botol soju. Apalagi mabuklah minah ni. Tapi yang peliknya... Suga x mabuk pulak walaupun dah minum banyak. Memang kalis mabuk mamat ni. ( ade ke? - -" )

SeHyun: Yoongi... hehehe... ( usap kepala Suga )

Suga: Eh... kau... eh... eh... kau dah mabuklah!!

SeHyun: Mana ada!!

Suga: Jomlah balik! ( ikat kot dia kat pinggang SeHyun )

Yelah, skirt sekolah pun agak pendek. Kalau x... nanti... tertonjollah keseksian SeHyun.

Suga: Eh... eh... ( dukung SeHyun ) + ( menuju ke arah keretanya )

SeHyun: Yoongi-ssi~♡

Suga: Diamlah!! ( letak SeHyun dalam kereta )

Suga memandu dengan agak laju menuju ke rumahnya. Tetiba...

SeHyun: Hei... kenapa laju sangat ni? Yoongi-ssi... ( jilat pipi Suga )

Kereta Suga yang tadi dipandu laju tetiba je dibrek mengejut. Muka Suga merah padam. Pipi dia basah dengan bekas jilatan SeHyun.

Suga: ... ( membulatkan mata )

SeHyun: Ya... igeon beoya... baru acah sikit dah cuak ke? Ya... Yoongi-ssi... ya... awak sukakan saya kann? Betul tak?

Suga: ... ( teruskan memandu )

SeHyun: Alahai... Yoongi-ssi... betul kann... awak sukakan saya? X de apa yang nak disorokkan lagi...

kat rumah Suga

SeHyun: Yoongi-ssi sukakan saya... palli... palli... kiss me... palli... Yoongi-ssi...

Suga: Di... diamlah!! ( malu )

SeHyun dibaringkan ke atas katil Suga. Suga menyelimutkan SeHyun.

SeHyun: Yoongi-ssi!! Janganlah pergi dulu... mari temankan saya... ( tarik tali leher Suga )

Suga: Ah!!

SeHyun: Jomlah...

Tangan SeHyun pantas membuka tali leher Suga kemudian menarik baju Suga sehingga tercabut terus semua butang.

Suga: Ya!!! Neon... beoya...

SeHyun: Jomlah main dengan saya... jomlah...

Suga: Ok... baiklah! Awak yang minta!

Suga meleraikan butang baju SeHyun satu persatu. Dari bawah... semakin naik... dan akhirnya baju SeHyun berjaya dibuka. Tapi, still ada halangan... iaitu... baju singlet pink. ( - -" )

Suga: Haih... x pelarh... ( putus asa )

SeHyun: No!!! Koyak je... ( pegang tangan Suga )

Suga mengoyakkan baju singlet SeHyun seperti yang disuruh. Bila hampir sampai bahagian yang tu... ( faham-faham je lah - -" ) Suga tetiba berhenti koyak...

Suga: Nonono!!! A... apa yang aku buat ni?!!

Suga menampar dirinya berkali-kali. Maruahnya hampir dijatuhkan oleh SeHyun.

Suga: Ya!! Neon... teruk betul perangai!!! X sangka yang kau ni... byuntae!!!

SeHyun: Hee... Suga... x suka... saya... saya ke?...

Air mata SeHyun menitis satu persatu sehingga tumpah semuanya.

Suga: SeHyun!!

SeHyun: Saya... saya sukakan Min Yoongi... tapi... otokhei... oppa mesti x bagi...

Suga: SeHyun...

SeHyun: X adil...

Suga: SeHyun... SeHyun!!

Suga memeluk SeHyun bagi mengurangkan kesedihan gadis itu.

SeHyun: Huu...

Suga: ... ( blushing )

Akhirnya, SeHyun tertidur dalam pelukan Suga. Suga baringkan SeHyun dan menyelimutkannya.

Suga: Haih... budak separuh matured... lurus betul... ( usap kepala SeHyun ) gwaenchana jagiya... nado saranghae... nado... saranghae!

SeHyun: ... ( tidur )

---------
TBC

Mianhae... sebab part ni byuntae sikit. Tapi dah nama ff byuntae memang lah ada byuntae ( - -" ) jangan bash author.

ONLY YOU ( byuntae )Where stories live. Discover now