"Hazırlan kızım uçağa yetişmemiz gerek hadi !"
(Bu annem kendisi 37 yaşında ve psikolog isim gonca )
"Evet kızım hadi acele biraz !" (Bu babam kendisi 39 yaşında İstanbul acil hastanenin baş ekimi isim mert )
"Tatule gidiyop " (Bu kardeşim egecan 3,5 yaşında )
"Ayyy yerim seni ege !" (Bu ben 17 yaşındayım kışı seven yaz dan pek hoşlanmayan bir insan ismim cansu soy ismim daha doğrusu ailemizin soy ismi yedekkaya )
Bakalım neler eksikBavul hazır
Çanta hazır
Makyaj hazır
Egenin çantası hazır
Ben hazır
Bir tek bir şey eksik o da
teddy pon poon !(tatlı oyuncak )
"Anne teddy pon pon nerde ?"
"Kızım sence de böyle şeylere biraz büyük olmadın mı ?"
Etrafıma baktım ve işte orda tezgahın üstünde onu aldım ve "yoo hiç de bile"dedim.
Arabaya bindikten sonra telefonumdan müzik açtım " aşk eşit dır biz irem derici "
Sonra havaalanına geldik egecan beni elimden tuttu ve dedi ki "aba acil !"
Bu "acil tuvalete gitmek" demek anlamına geliyor .
"Tamam ablacım gel hadi "
Tuvalete doru yürüdük tabi ki kadın tuvaletine . Çıktık dan sonra annemin yanına koştuk uçağa bindik ve uçak 7 dakika 53 saniye sonra kalkmaya başladı .....:) Merhaba yakında yeni bölüm geliyor çok güzel olacak ve heyecanlı teddy ponpon ,annem ,babam falan filan hepsinin fotoğrafları medya da :)