Kolay olmayacak

49 1 0
                                    

Sensiz kalmaya çalıştığım günler de gece olmuş gündüz olmuş farkı yoktu sonuçta sen yoktun ve hiç bir sokak lambası gece mi aydınlatmaya yetmeyecek ti yine böyle bir gecede sanki yağmur gözyaşlarımi gizlemek icin yagarcasina yağarken taktım kulak ligi çıktım dışarı sırf en sevdiğin şarkıyı dinleyip aglamami görmesin ler diye sokak sokak gezecektim fazla dinlemedim o şarkıyı yağan yağmurun sesi bile hickiriklarimin sesini yok etmiyordu hemen radyoyu açtım sezen aksu çalıyordu senden sonra kendimi avutmak için o şarkıyı belki yüzlerce dinledim vazgeçtim diyordu sezen aksu vazgeçtim ben hala böyle ağlarken senden vazgeçmeye yüzüm yoktu başka radyoda yine sezen seni kimler aldı kimler öpüyor diyordu ben seni hiç öpmemis ve birisinin yanında hiç hayal etmemiştim edersem nefret edecektim nefret etmemek için başka radyo açtım yine sezen kolay olmayacak elbet uzulecegim diyordu ne olursa olsun seni unutacagim diyordu sezen bile yalan söylüyor du sanki bütün radyolar yarama tuz basmak için gecenin o saatinde sezen çalıyordu son kez şansımı denedim yine sezen di ama bu kez sana diyemedigim şeyler söylüyordu gitme dur ne olur gitme kal yalan söyledim doğru değil ayrılığa hiç hazırım diyordu ilk kez sezen e hak vermiştim daha yasanacak çok şey var diyordu..

Seni Sevmekle Başladı HerşeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin