Part 1

844 15 17
                                    

Z pohledu Katherine

Jsem Katherine, 16 letá holka zabývající se modelingem.

Móda je pro mě život, stejně jako kámoši, kterých mám právě díky modelingu spoustu. Vždycky si najdeme čas a večer zajdeme na nějaký ten drink do baru nebo na večeři.

Díky tomu, že mě Jane pozvala na svou zahradní párty, měly premiéru moje, jedním slovem, dokonalé plavky od Victoria's Secret. A co by to bylo za párty kdyby na řadu nepřišlo moje zaláskování na první pohled?

Byl ale jiný, jiný než ti, které jsem doposud měla. Byl lepší, hezčí, svalnatější... Šla jsem za ním, byl tak sexy. Jeho svalnaté ruce drželi podnos s mojitem a piňa coladou, které jsem si nemohla nechat od tak úžasného krasoně ujít.

,,Můžu se zeptat? Co je lepší, mojito nebo piňa colada? Oba drinky vypadají božsky a já se nemůžu rozhodnout." zeptala jsem se a přitom jsem se trochu začervenala.

Tím nejúžasnějším hlasem jaký jsem kdy slyšela mi odpověděl ,,Mojito mi chutná víc, mám rád limetky. Nechceš si dát jedno se mnou?"

,,Ale tak dobře. Aspoň mi o sobě něco povyprávíš."

Sedli jsme si do proutěného křesla a začal mi o sobě vyprávět.

,,Jmenuju se Justin, je mi 18. Jsem tady teprve týden, ale toho sis už možná všimla. Jsi první holka, se kterou jsem se tady seznámil."

,,Vážně? Tak to mě těší. Já jsem Katherine a je mi 16. Jsem modelka, ale toho už sis ty asi taky všiml."

Byla jsem z něho úplně vedle, já jsem se snad zamilovala. Moje zaláskování na první pohled skončilo vždycky špatně, nebo to vůbec nevyšlo. Tentokrát jsem to ale myslela vážně, chtěla jsem to zkusit.

Z pohledu Justina

Byla tak krásná, měla na sobě nejnovější parfém od Chanel. Vlasy měla mírně rozcuchané, přesně tak jak se mi to na holkách líbí. A ty plavky... Byla prostě kouzelná.

,,Kate, teda pokud ti tak můžu říkat..."

,,Jasně že můžeš Justine, všichni mi sice říkají Katy, ale myslím, že to bude příjemná změna. Co potřebuješ?"

,,Chtěl bych tvé telefonní číslo. Dáš mi ho?"

Z pohledu Katherine

Podal mi svůj iPhone, abych mu tam napsala moje číslo.

,,Děkuju Kate. Už ale budu muset jít, pořád tady přece pracuju."

,,Tak dobře, měj se. Snad se ještě někdy uvidíme."

,,Snad ano." řekl a dal mi pusu na tvář.

Hlavou mi běhaly myšlenky sem a tam. Musela jsem na něj pořád myslet. Co ale znamenala ta pusa? V tu chvíli mi zapípal mobil, přišla mi SMSka od neznámého čísla:

,,Máš zítra čas, baby?"

Kdo to je? Justin? Možná. Tak jsem mu odepsala:

,,Ano."

,,Zítra ve 3 odpoledne před barem. Mám pro tebe překvapení."

Zajímalo mě, co to bude. Vezme mě na pláž? K němu domů? Vůbec jsem nevěděla. Nechám se překvapit.

I vy se nechte překvapit a počkejte si na další díl:)

Moje stránka: https://www.facebook.com/pages/Beliebers-Forever/109051905942614

Pretty Little LoveWhere stories live. Discover now