Part 2

200 6 4
                                    

Další díl je tady:) Omlouvám se, ale budu psát radši víc kratších dílů než třeba 3 strašněúplněmegamoc dlouhý:D I mě odrazují dlouhý texty a nechce se mi to číst:/

Z pohledu Katherine

,,Budu se těšit, Justine!" zamumlala jsem si.

Nemohla jsem uvěřit tomu, že s ním mám někam jít. Strašně jsem se těšila. Nemohla jsem usnout.

Další den

Probudila jsem se a první věc, na kterou jsem si vzpomněla byla, že mám být dneska ve 3 před barem. Hned jsem si šla připravit oblečení a musela jsem si promyslet, jak se namaluju, učešu...

,,Tak co mi poradíš, Raci?" Race je ten nejlepší pes na světě. Vždycky když si nevím rady, mluvím s ním.

Nachystala jsem si letní šaty, čelenku s kytkou a pohodlné sandálky.

,,Bude mi to slušet Raci?"

Čas utekl jako voda. Musela jsem si dát ještě oběd - moje milované palačinky s nutelou...

Z pohledu Justina

,,Pizza je objednaná, jahody jsem koupil, colu jsem koupil... Jo, ještě ty svíčky." říkal jsem si tak pro sebe.

Těšil jsem se na ni, nemohl jsem uvěřit tomu, že po jednom večeru se do ní zamiluju.

,,Lucy! Pojď sem, dělej!" zařval jsem na ségru.

,,Co chceš Justine?"

,,Neptej se a pojď sem ti říkám!"

,,No už jsem tady, tak co chceš?"

Chvilku jsem přemýšlel co po ní vlastně chci, ale pak mi to zase došlo ,,Lucy, budeš hodná a uděláš pro mě něco?"

Z pohledu Lucy

Ach jo, zase udělal ty psí oči, který tak nenávidím, ale na druhou stranu na mě vždycky zapůsobí.

,,O co jde?" řekla jsem znuděným hlasem.

,,Chci aby jsi koupila svíčky, hodně svíček. Jo, a samozřejmě i sirky, hodně balíčků sirek!"

,,Na co to všechno sakra potřebuješ? To chceš podpálit dům nebo co?" zasmála jsem se.

,,Ne sestřičko, ve 4 tady bude moje budoucí holka a já..."

Skočila jsem mu do řeči ,,Cože? Tvoje budoucí holka? Ty jsi tak naivní Justine!"

Z pohledu Justina

,,Ségra ty jseš fakt blbá! Prostě ji mám rád, jmenuje se Katherine, ale to tě nemusí vůbec zajímat. Stejně tady nebudeš tak co řeším."

Nechtěl jsem, aby nás tady rušila tak jsem už předem zavolal Jamesovi a on jí vezme do kina nebo někam, však oni se sami rozhodnou.

,,Cože? A kam jako půjdu?"

,,No víš, já už jsem zavolal Jamesovi a on tě vezme do kina nebo já nevím kam půjdete. Třeba tě vezme k sobě domů a nachystá pro tebe vanu a vleze tam za tebou a pak ti dá pusu a pak skočíte do postele, no a myslím, že dál už si to domyslíš sama."

,,Hej!" zařvala a bouchla mě.

,,Co je?"

,,Neříkej tohle o mně a Jamesovi! Tak se mi líbí, no a co, to hned musíš říkat, že se stane něco, co tady budeš dělat s tou tvou Katherine zatímco já budu někde s Jamesem? Jsi fakt debil Justine!"

Moje ségra je fakt pitomá, nechápe klučičí srandu a já zase nechápu ty její problémy. No jo, to jsou prostě ženský!

Z pohledu Katherine

Je půl druhý, půjdu se převlíct a pak namalovat.

Vešla jsem do koupelny a přiběhl za mnou Race ,,Pojď jsem Raci..." pohladila jsem ho a vzala si taštičku z poličky.

,,Ty se budeš dívat jak se budu malovat? No tak fajn. Sedni!"

Otevřela jsem taštičku se šminkama a vzala si korektor. Zakryla jím kruhy pod očima a pár pupínků. Pleť jsem sjednotila pudrem. Na řadu přišla úplně nová tužka od Lancome a řasenka Dior. Rty jsem přetřela obyčejným balzámem a nakonec jsem použila můj nejoblíbenější parfém Chanel.

,,Tak a jsem hotová. Co říkáš Raci?"

Zazvonil mi mobil ,,Prosím..."

,,Ahoj Katy, tady Via. Máš ve 3 čas?"

,,Ahoj Vivi, promiň, ale dneska už něco mám. Ale pokud máš teď čas tak na hodinu bych ještě mohla."

,,Fajn, za 5 minut jsem u tebe."

Z pohledu Justina

Jsou dvě hodiny, mám ještě čas abych to všechno dodělal. Kde je sakra ta Lucy? Když jsem to dořekl, otevřely se dveře.

,,No konečně!"

,,Tak promiň, že tam byla fronta a vůbec, proč to tady smrdí popcornem?"

Ségra nenávidí popcorn zatímco já ho miluju, mohl bych se ho přejíst...

,,Lucy, ty tady nebudeš takže ti to může být u prdele. Není to tvoje věc, nebo snad jo?"

,,Dobře, jak chceš. Příště ti už nemusím jít vůbec pro nic víš?" řekla tím svým vydíravým hlasem.

Z pohledu Katherine

Na ulici zatroubilo auto, koukla jsem se z okna, byla to Via. Vzala jsem si kabelku, nasadila čelenku, nazula sandálky a šla.

,,Ahoj Katy. Co dneska děláš tak důležitýho, že se mnou ani nemůžeš jít nakupovat?"

,,Ahoj Vio, jdu s Justinem."

,,Počkat, nějakej novej objev jo?" zasmála se.

,,Vio, nech toho jo? Je milej, svalnatej a k tomu všemu sexy. Seznámila jsem se s ním včera na párty, kterou pořádala Jane, pracuje  jako barman. Ale ty by jsi spíš měla povídat. Můžeš mi říct, co jsi měla tak důležitýho na práci ty, že ses na tý párty vůbec neukázala?"

,,Milej? Odkdy máš ráda milý kluky?"

,,Violo, neodbíhej od tématu!"

,,Fajn fajn, už mluvím. Nemám Jane ráda, koupila si stejnou kabelku jako já. Nechápu, jak mohla holka jako Jane sehnat kabelku, z nejnovější kolekce od Prady? Beztak někomu dala."

,,Tak jak jsi ji v tom případě mohla sehnat ty?"

,,Víš, mám novýho kluka. Pracuje tam a nějak mi ji vzal jako uvítací dárek víš?"

,,Ty jsi hrozná!" zasmála jsem se a naznačila jsem, aby už jela.

,,Tak kam to bude slečno zamilovaná?"

,,Zajeď do baru, mám chuť na mojito."

,,Ty jsi se fakt změnila, odkdy piješ mojito?"

,,Odkdy se na všechno ptáš? Připadám si tady jak u výslechu na policii."

,,Fajn fajn, už mlčím."

,,Nebudeš mlčet, řekni mi něco o tom tvým 'Pradáčovi'. Nebo jak se vůbec jmenuje?"

,,Hej!" koukla se na mě.

,,Co je?"

,,Nebudeš mu říkat 'Pradáč' je ti to jasný?"

,,Ne." smála jsem se.

Koukla se na mě jak na debila.

,,Stůj Vio!"

Nechám to trochu napínavý:) Snad se vám díl líbil, napište do komentářů svůj názor, děkuju:)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 25, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pretty Little LoveWhere stories live. Discover now