Bu gün günlerden pazartesi. Okula gitme vaktimin gelmesini iple çekiyordum. İlk dersimiz sosyal, sosyal hocasıda yerleri değiştirdi ve birbirimize uzak oturuyoruz. Kahrolası yer değişikliği. Neyse ilk 2 ders geçti. O günde öyle sohbet falan ettik. Günlerden oldu salı. OLMAZ OLAYMIŞ. Neyse ilk 2 ders geçti, 3. Ders bilişim, bilişim sınıfına geçtik. Hoca yarım kalan etkinliklerinizi tamamlayın dedi, bizde yapmaya başladık. Sevgilimlede yan yana oturuyoruz. Yanımdaki bilgisayarda o var, gayet güzel sohbet ediyorduk ki bana "o kız konusunu unuttuğumu sanma" dedi. O kız dediğimde okulun havalı mal kızlarından biri. Konuda bana sevgilim olduğunu bilmeyen bir arkadaşım "o kızı sana ayarlayayım mı" demişti, bende "kavga istemiyor canım" demiştim belli etmemek için. Sevgilimde nasıl anladıysa artık bilmiyorum ama 2 hafta sözünü yaptı trip attı, şu an da trip atmakta. Neyse bilişim bitti 5. Derse girdik, 5. Derste müzik. Dersin ortasındayız, sonlarına doğru geliyoruz. Arada sıradada ben arkamı dönüyorum sohbet ediyoruz. Bana dediki "kızlara sataşma sonra gelip bana kızıyorlar" oysaki ben kızlardan sadece ikisine sataşıyorum ara sıra, o da samimi arkadaşlarım eğlencesine. Bunu diyecek kadar abartılacak birşey bulamıyorum bu konuda doğrusu. Kızlardada suç var; ona niye diyorsun gel bana de adam akıllı bende sataşmam bir daha, tabi yaptığıma sataşmak denirse... Neyse salı günüde bitti, çarşamba perşembe tatil. Perşembe gecesi oldu, arkadaşım bana facebook'tan kız sana trip atıyor gönlünü alsana diye mesaj attı. Ardındanda "sevmiyor musun" "sevmiyorsan kızı neden oynatıyorsun" dedi. Düşünebiliyor musunuz? SEVMEDİĞİM KIZLA SEVGİLİ OLACAK KADAR PEZEVENK DEĞİLİM!!! Devamını ne siz sorun, ne ben söyliyeyim...