Artık Onuda Seviyordum/1

69 5 0
                                    

Uçaktan çıkınca karnımda uçuşan kelebeklere engel olamadım.Hava yağmurlu olması bile istediğim kişinin yanına geldiğime pişman etmemişti.Tam da dediği gibiydi hava yağmurlu ve etraf korkunç görünüyordu pek bana göre bir şehir değildi ama sonuçta Sally buradaydı onu asla tek bırakma itemiyorum bu yüzden buraya gelmiştim aslına bakarsanız ona o kadar çok alışmışım ki o olmazssa ben de olmam gibi bir şeydi.Onu görünce 32 diş gülerek ona sarıldım.Onu çok özlediğime dair laflar geveledim.

"Seni çok özlemişim."

"Bende seni çok özledim.Ah lanet olası yağmur hızlanmadan eve gidelim evde konuşalım tamammı tatlım ?"

"Tamam." hızla arabaya binip evin yolunu tuttuk.Arabayı yavaş bir şekilde bir o sokağa bir bu sokağa giriş yapıyordu.

"Eee nasıl buldun burasını ?"Bir düşündüm korkun ç bir yerdi ama yağmuruda çok severdim bu ikisi olunca kafamı kurcalıyordu tabi.

"Biliyorsun yağmuru çok severim ama korkunç sokakları olması ayrıca tekin olmaması biraz kafa kurcalayıcı kısacası biraz bana göre biraz bana göre bir yer değil." dedim.Kıkırdayıp hafiften bana baktı.

"İyi ki geldin burası sensiz çok boktan.Ayrıca hayla Samanta (Ashley'in annesi) 'nın sana izin verdiğine inanamıyorum ayrıca burada okuyacağına benim yanımda kalacağına düşünsene aklımın ucundan geçmezdi."

"Sorma benim de aklımın ucundan geçmezdi zaten maraton koşar gibi hızla kararını değiştirmesin diye hızla bavulu hazırlayıp yola koyuldum."

"O değilde Ashley bu son senemiz be." deyip kahka attı ona karşılık bende kahka attımkahkamız birleşince garip garip sesler çıktı ki bu daha çok gülmemize sebeb oldu.O sıra arabanın radyosundan Skylar Grey - I Know You şarkısını duyunca direk olarak elim radyonun ses açma bölgesine kaydı ve sesini son seviyeye kadar açtım şarkıyı bildiğimiz için Sallyle birlikte şarkıyı söylemeye başaladım.Yol boyunca şarkıyı söylemiştik sonunda garaja geldik garajda da evin içine giren kapı vardı tam Sally'likti

'Yağmurdan Hiç Hoşlanmaz' neden bilmiyorum ama bende yağmura ve soğuk havaya bayılıyorum.

"Ahh lanet olsun!" Sallylin sesini duyunca hemen bavulları odaya bırakıp aşşağıya indim.

"Ne oldu Sall ?"

"Ya ben markete uğruyıcaktım ama unuttum.Havada karardı saatte geç oldu çok kısa bir zaman sonra Emily Market kapanıcak kapanırsa da bu şiddetli yağmurda şehir dışınada çıkamam off."

"Sorun değil sen bana listeyi ver yeter ben hemen gider gelirim."

"Eminmisin Ash ?"

"Evet." dediğimde Sall buzdolabına asılı olan notu bana verdi.Askıdan paltomu masadanda araba anahtarını alıp garaja indim.

Arabaya binip hızla arabayı çalıtırdım.2dkk içerisinde Emily Market'in önündeydim.Arabadan inip dışardaki arabalarına koşan insalara baktım çok saçma geliyordu bu kadar ıslanmaktan neden korkuyolardı sanki bikniyle denize girmeyi biliyorlar soğuk duşlara girmeler bundada hiç bir fark yok sinirle soluyup markete girdim."10 dkk sonra marketimiz kapanacaktırç" anonsu duyunca hızla haraket edip malzemeleri aldım son hazır tavuk ve patatesi bulamayınca sinirlendim en sonunda dondurucuyu görünce direk onları aldım o sıra "Emily Marketten alışveriş yaptığınız için teşekkür ederim marketimiz kapanmış bulunuyor.İyi akşamlar." nasıl koştuğumu bilmiyordum ama yetişememiştim lanbalar kesilince elim ayağım birbirine dolanmıştı lanbalar bir anda kesintili bir şekilde gidip geliyordu ve bu daha da korkunç yapıyordu ortamı.dondurucunun oraya baktığımda simsiyah bir adam görmemle elimdekileri yere düşürüp çığlık atmam bir olmuştu o sıra düşünndüm bu benim korkudan gördüğüm bir halisilasyon gerçek değil sakin ol deyip yere düşürmüş olduğum malzemeleri aldım önüme döndüğümde karşımda duruyordu nefes alış verişini duyuyordum ama onu tam olarak göremiyordum.Yine korkudan elimdekileri düşürüp çığlık atmıştım ama bu sefer kaybolmamıştı duruyordu gözümü hiç kırpmadna ona bakıyordum o sıra depodan kapı sesi gelince kayboldu.Ayağa kalkıp kim geldiğine baktım.Birini görünce yine çığlık attım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BreathtakingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin