Kelas 5A riuh rendah dengan ketiadaan gurunya di dalam kelas. Tetapi, mereka yang nembuat bising bukanlh calang-calang orang. Mereka adalah BTS dan EXO. BTs dan EXO terkenal disebabkan muka mereka yang kacak dan comel. Tidak hairanlah kalau ramai pelajar perempuan tergedik-gedik dengan mereka. Pelajar-pelajar lelaki yang lain hanya mampu melihat mereka dan tidak berani untuk menegur kerana takut jikalau mereka menegur, akan ada pula pelajar-pelajar perempuan yang ingin membalas dendam. Di satu sudut, Suho dan Rapmon sedang membuli seorang pelajar lelaki. Suho merupakan ketua EXO manakala Rapmon ialah ketua BTS. Di satu sudut yang lain pula, Jin dan D.O sedang berbincang tentang masakan. Maklumlah, mereka yang menyiapkan makanan untuk yang lain. Di hujung kelas pula, Suga dan Lay sedang nyenyak tidur. Xiumin dan Chen juga sedang membuli pelajar yang lain mnakala Baekhyun dan V sedang sibuk berbual dengan pelajar perempuan tentang barang kosmetik yang dikeluarkan oleh Dato' Vida.sehun dan jungkook pula sedang sibuk membincangkan tentang aegyo-aegyo mereka. Kai dan Jimin pula berada di belakng kelas yang dipenuhi dengan pelajar perempuan yang berkumpul. Mereka bergaduh untuk merebutkan gelaran 'Sexy King'. Jhope dan Chanyeol pula sedang sibuk tergelak-gelak. Tak tahu apa yang digelakkanya. Tiba tiba kedengaran bunyi tapak kasut menghampiri kls semua murid berlari ke tempat masing masing cikgu menghampiri kls mereka"bangun semua,selamat pagi cikgu"kata suho yg telah dilantik sebagai ketua kls"knp tadi bising sgt "tanya cikgu mereka.semua murid hanya mendiamkn diri"knp diam saya nk jun ho jwp-jun ho ialah seorng pelajar baru yg baik oleh kerana sifatnya begitu dia selalu dibuli oleh bts dan exo tetapi hanya setengah daripada mereka ialah pembuli"ta......di" dia memandang ke arah suho dan rap mon"jwp!ah lagi satu knp muka kamu berlebam ni ada org buli kamu"tanya cikgu mereka.tiba tiba ada seorng bdk bangun dia ialah kwn baik jun ho dan dia jugak tidak menyukai exo dan bts"tadi exo dan bts buli dia"kata kwn jun ho."apa! Saya nk nama yg disebut tadi kluar kls skrg saya x nk tengok muka pembuli di dlm kls saya"kata cikgu mereka.tiba tiba baekhyun berkata"tapi cikgu saya x buli"kata baekhyun."saya x kisah awk buli ke x tapi awk tetap group tukn kluar skrg!!!!"jerit cikgu mereka,lalu bts dn exo kluar dari kls"mmg nk kena ni bdk dua org tu aku dpt je diaorg hishhh"kata suho."hoi korang ada buli ke bdk tu"tanya baekhyun dan v serentak."ermmmm ye tapi...."tidak sempat suho menghabiskn ayatnya tiba tiba cikgu kluar"awk semua ni x habis habis buli orgkn saya nk berikn awk semua denda saya nk awk pergi ke sebuah villa yg terletak di atas bukit sana saya nk awk mencari buku ini"kata cikgu itu."ermmm baiklah cikgu"kata mereka semua serentak."dh pergi balik"lalu mereka mengambil beg masing masing dan pulang ketika mereka dlm perjalanan pulang" korang,korang tahu x pasal villa yg cikgu ckp tu"tanya j hope."x tahu knp ngan villa tu"tnya suho."villa tu berhantu"kata j hope."hmmm merepeklah"kata suho."suka hati kaulah nk percaya"lalu j hope pergi ke arah chanyeol.
Ketika di rumah.....
"Esok cuti skolahkn semua busy ke" tanya suho."x"jwp mereka serentak"klau mcm tu sok kita pergi beli barang keperluan untuk pergi ke villa itu"kata suho."ok"jwp mereka serentak lalu suho masuk ke bilik dan tidor kerana esok dia perlu bngun awl untuk membeli barang.
YOU ARE READING
[Complete]Villa Berhantu
HorrorWatak Exo Bts Eunji Sinopsis Disebabkan tugasan yang diberikan oleh guru mereka, bts dan exo terpaksa menjalankan tugasan mereka di suatu villa yang sering dikatakan berhantu. Banyak peristiwa yang telah berlaku sepanjang mereka menjalankan tugasan...